Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Kampung ;)



Hye . Assalamualaikum .

nampak tak atas tuh ? nampak kan kan kan ? kalau tak nampak , dah tak lama la tuh . muehehe . . dia post kat timeline aku . then ... start dari situ la kiteorang rapat bagaikan .... adik beradik . ape nie ? ayat apa yang aku guna nie ? mengarut ahhh . .kiteorang walling-2 sampai tangan aku pun letih menaip ~ #ktipu . aku sayang dia weyh . siapa amek dia memang aku tibai sorang-2 . aku sayang dia bhaii . memang 24 jam aku dengan dia je la kan . walling dengan dia . texting dengan dia . . semua dengan dia .. untung ahhhhhhhhhhhhhhhhh . .tadi dia badmood dengan kitaaa . . takot wohh . . takot gila kalau dia badmood . . tak tahu la kenapa takot . muahahaha . . aku takot dia tinggalkan aku . :( . apo nie ? dah . tak payah sedih . time to have fun ! hahahaha . . pakyouuuuuu --' . RUS AQILAH BINTI ABDUL KARIM , kitaaa sayanggg awakkk . . sayangggg sangattttt . jangan tinggalkan kitaaaaaaaaaaaaa tau . .

oke , aku takde idea dah niee . . beku macam aissss . . kboi :*
KITA SAYANG RUS AQILAH <3