Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Rinduuuuu :)

Aku rinduu kau . rinduu sangat-2 .

Hye . Assalamualaikum semua ..
oke . saya rindu dengan budak yang atas tuh .  rindu sangat-2 . saya dah macam lost contact dengan dia . saya dah jarang text dia . saya pun dah macam lupakan dia . WOI ! apa aku cakap nie ? k . aku takkan pernah lupakan insan yang kat atas tuh oke ! dia segala-2 nya bagi aku :) . even dia menggedik menggatal dengan orang lain . aku tak peduli pun . sebab aku sape kan nak halang dia ? dia abang angkat aku jo . bukan pakwe aku . so , watlex .



Yang dekat atas tuh , nama dia Rus Aqilah . omeyy kan ? omeyyy gila laaa . . hehehe . . oke . aku tak perasan pun dia kat sekolah . then , dia ade post kat timeline aku . then , baru laa aku perasan dia .. teramat la omeyy ini budak ... hahahaha . . aku tak tahu cano dia boleh perasan aku .. awak hebat la sayang ;) . kalau online , mesti aku walling dengan dia .. sampai timeline aku pun penuh dengan dia je . muahaha . . aku suka ;) . Texting memang dengan dia je la kan . Adli text pun , watdek je . kalau pegi sekolah , mesti adli cakap " sey text awak , takdo la nak rep kan ? sombong deyhhhh " hahaha . .sian adli . ehhh , apehal cite pasal adli pulak nie? kstop . kat sekolah aku tak bertegur sangat dengan dia . sey malu . setakat senyum-2 tuh , boleh ahh kan ? Izzatti ada cakap " alia sekarang dah rapat dengan adik law . wall pun penuh dek RUS AQILAH yo .. untung ahh " hey , kenape cakap cenggitu ? jeles ke ? jangan ahh cenggitu .. aku tak suka . . salah ke aku rapat dengan dia ? takkan ? huwm . . kalau tak suka aku rapat dengan dia , cakap je .. aku tak kesah ..kcukup ! dia baik , dia caring , dia omeyy , dia manje , dia dia dia dia dia ..... dia OMeyyyyyyyyyyyyyy gilaaaaaaaaaaa . aku nak senyum dekat dia tiap-2 hari . boleh kan ? jangan jeles o-0' . apa-2 pun , aku sayang dia sangat-2 . iLoveyou <3 .
aku nak share satu gambar , then aku nak chawwwww . nak kemas baju . byebye .
sayang kau :)

kau abaikan jela yang baju merah dengan baju oren tuh ..
tak ponting . kau tengok baju hijau tuh o.0 .