Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Semua Baru .



Assalamualaikum ;)


Tengok blog aku . tengok ahh . semua baru kan ? ktipu . padahal background dengan header je pun yang baru . kecoh ahhh . .dan kau tengok gambar dekat atas tuh . adakah kelihatan seperti lelaki ? tidak kan ? aku totally perempuan . perempuan sejati ;) hahaha . . Zahiruddin Zamri la yang cakap aku macam lelaki . wowowo . rasa nak lempang sampai gigi dia berterabur je bhaii . . Hari Jumaat aku tak datang sekolah . nak tau sebab ape ? oke , 


Aku bangun dan tengok sebelah aku . ayah aku dah takde . dah bangun lettuww . .then , tengok akak aku dah bangun , mak aku dah bangun semua . aku pun kemas tempat tidur , then masuk bilik akak aku . tunggu akak aku habis mandi then aku pun pergi mandi . . mandi-2 , siap-2 then tunggu ayah aku balik dari surau . ayah aku dah balik , kiteorang gerak pegi KL . Pegi IJN la kan . mana lagi . dah masuk je KL , perghhh . memang kiteorang tersekat ahh kan . Jalan jam siottttttt . Sampai IJN pukul 9 lebih kot , then ayah aku turunkan mak and akak aku kat pintu depan , aku dengan ayah aku cari parking . dah jumpa , pegi Lobby IJN . masuk je IJN tuh perghhh . memang sejuk ah kan . menggigil je .. hayah eh tuh .. dah amek ubat , Bla ahh . ape lagi . . hahahaha . .lepas tuh , kiteorang pegi Melaka . ayah aku hantar aku dengan akak aku kat kampung , then dyeorang pegi mane tahh . dyeorang ada Family Day . so , aku dengan akak terpaksa la duduk rumah nenek .. aku kalau dah duduk rumah nenek , memang tak pernah ada kerja la kan . pegi belakang rumah , tengok itik , ayam semua . main kejar-2 dengan itik . syokkkk --' . dah tuh , panjat pokok rambutan . lepak-2 , then turun bawah tolong maktih aku jual kuih dan tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .


itu lah aktiviti aku kalau kat kampung . dan aku ,...
ahhhhhhh . dah takde idea . aku dah blank . so , 


SELAMAT MALAM SEMUA . MIMPI YANG INDAH OKE ?
BYEBYE . ILOVEYOU :*