Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

iLoveYou ;)

syok kau tunjuk buntut kau kan ?
heyyoo . Assalamualaikum . .

aku tengah sedih tahap gaban tahap cilake nie . huwmm . tak pernah doww aku rase sesedih nie . nak tahu sebab ape ? uke. semalam , aku dah cakap kat mak aku , "mak , besok adik nak keluar . nak pergi beli pencilbox and pembalut" . mak aku kata , uke . subuh tadi , mak aku cakap " adik , kau nak keluar tengahari kan ? yela " ayah n mak aku , balik keje tengahari kul 1 . aku tengok jam pukul 12 . nak poie mandi , tapi takut pulokk . nanti mak aku balik, takde sape nak bukak pintu pagar . then , tunggu jela sampai pukul 1 . aku tunggu punya tunggu , sampai la aku tetido . tak balik-2 . dalam hati aku " kalau pukul 1.30 tak balik , uuwmmm " tunggu punya tunggu . tak balik jugak . aku amek fhone , tengok ... takde call pun . then , aku kata " kalau tak balik , mesti mak call .. tapi .. takde pulokkk " . tunggu sampai la pukul 2 . tak balik jugokk . then , air mata aku mengalir tetiba . aku tak tahu la sebab apa mak ayah aku buat macam nie kat aku . sekolah dah nak bukak . .buku log pengawas tak berbalut lagi . uwm .. nasib je la kan . . besok nak pegi Penjara Seremban . nak pegi amek ------ .. uwm . tapi .. aku rasa macam nak marah je mak ayah aku . huwm . .dyeorang manjang busy je . . abaikan .

kali nie , aku buat entry pendek je la . tengah sedih gile .
byebye ! iLoveYou .