Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

One day :'(



Assalamualaikum .

oke . keadaan aku sekarang macam dalam gambar tuh . tapi tak sebijik dalam gambar tuh . . aku rasa aku nak bunuh diri bila seseorang yang aku sayang tak bercakap dengan aku selama sehari . untuk korang , sehari tuh alah sekejap je . tapi bagi aku .. sehari tuh macam setahun . aku tahu . dia tak nak bercakap dengan aku disebabkan salah aku jugak . maybe dia buat macam tuh , sebab dia nak aku rasakan macam mana sakit nya hati dia , kecewa nya dia , sedihnya dia bila aku tak layan n diamkan diri .k . aku redha .. aku tak tahu kenapa aku sanggup buat dia macam tuh . sorryyy sangat-2 . sekrang aku memang menyesal .. aku harap kan , sebelum dia pegi keje tadi .. dia cakap dengan aku  . tapi .. dia tetap diam . kenapa ? aku tunggu dia bukak mulut . tapi .. takde . lepas tuh , dia bangun . dia amek kunci .. dia terus keluar and start enjin kete . aku sedih sangat . . aku dah tak tahu nak buat macam mane .. aku pernah macam nie dengan dia sebelum nie .. kalau gaduh , sekejap je .. tapi kenapa kali nie teruk ? Ya Allah . . .malam tadi .. dia tido jauh sangat dari aku .. nampak sangat yang dia marah aku . . aku cakap dengan dia " abah nak pakai stokin tak ? " dia diam and tido .. sedih sangat . .aku tak tahu sampai bila aku dengan dia akan macam nie . tapi .. aku nak anta mesej dekat dia . aku nak mintak maaf .. aku menyesal :'( .. saat aku dalam kesedihan macam nie memang takde sape yang nak tenangkan aku . aku tanggung sendiri . aku perlukan seseorang . so , aku ada blog je . blog nie je tempat aku luahkan semua rasa sedih aku . kawan dah takde . boyfie ? macam takde . . 

memang aku menyesal sangat-2 apa yang aku dah buat dekat dia semalam . aku rasa macam . aku dah takde dalam hidup dia . . aku perlukan seseorang .. perlu sangat-2 . betul kata mak aku , " kawan tak selalunya ada ketika kita bersedih . tapi family , sentiasa ada " uwm . .mana pegi kawan-2 aku ? dah la . malas nak cite pasal kawan . aku dah takde kawan . fullstop ! .

time aku buat entry nie . .aku menangis . . air mata aku mengalir tanpa henti .. aku dah tak boleh nak halang air mata nie . kalau dia nak jatuh , jatuh jugak kan ? huwm .. mungkin Tuhan nak bagi dugaan .. aku terima dengan redha . tapi .. aku tak cukup kuat nak hadapi dugaan ni . .aku tak kuat macam korang , korang dan korang semua .. aku just budak lembik .. uwm .

aku tak boleh tulis panjang-2 . nanti aku makin bertambah tambah tambah menangis . . 
byebye .