Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

hye ;)

den rinduu lawak bodoh kau la bodoh ! .
hahaha . .



Hye . Assalamualaikum .


hewwww . . toinktoink ! . ahahaha . kgilo sekejap . dah dua hari berturut-2 aku fokus carik keje tugasan yang Cg Nazrin bagi .. bapak susah doo ==' . rasa nak mati pun ada ha . sey online pun ,, sekojap-2 yo , dek nak mencarik kojo tuh . uwm ==' . speaking nogori kojap . . huwm . aku dah carik . dah dapat dah dua sekolah yang luar NS . SMK Taman Yarl & Smk Taman Rini II .. tapi ada akak tuh pulak , dia dah buat SMK Taman Yarl . aduhai .. kono buek skolah lain .. uwm ... then , tadi aku dengan semangat yang membakar-2 , cari lagi . then , dapat SMKBU3 . . hehehe . . .alhamdullillah . kalau sama jugak , lantak ahh . takkan Cg tak boleh pikir kott . kalau sekolah sama , normal la kan . sebab carik sumber yang sama . .then , kena carik maksod kepimpinan lagi . aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . penat ! . Ekhmal tah buek ke tidak . lantak ahh . nak sampaikan information kat dia pun sekarang , main payah eh tuh . so , sape-2 yang kenal Ekhmal , cakap kat dia , 3hb .. semua pengawas kene datang sekolah ! . pakai baju t-shirt biase .tak payah semangat bona pakai baju pengawas tuh . .eh , semua budak TMS , aku rasa buka sekolah 4hb ye . just budak-2 form 1 je yang masuk 3hb .. hewhew , .padan muko ! . hahaha . . 


ayah aku tengah layan cite keling . wajib time-2 malam layan keling . huhh ==' .nak tengok 7 gerhana pun tak boleh ,. senang cite , APAPUNTAKBOLEH ! . hahaha . . oke la .. aku tak boleh lama sangat .. nanti syakir marah weyh . aku curik lappy dyo nie . 


byebye ! iLoveYou .
muahhh :*


p/s : gambar kat atas tuh , saje hiasan . hahaha