Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

TembakPancung !

Assalamualaikum !

hahaha . . tngox-2 . . aku da tukar link blog . . nark tau sebab ape ?
oke . . sebab nye , aku ta nark 'budaktuh' bace blog aku lagi . .
pi mati la hang ! . . hahaha . .

huwm . . elox-2 , budakkecikbersuare , jadi tembakpancung . .
hahaha . . lawak an tembakpancung ? k . . ade makne k . .
nark tau ape makne eh ? k3 . . aku nark story la nieh .

aku text imal . . then , imal ade tnye aku tau , dye tanye cam nih ,
adek syg akq , syg adek ta ? ta syg adk tmbk akq ,
then , aku cakap la . 
mesti la akak syg adek . . tembak smpai mati kang !
then , dye cakap ,
haha , okok , adek pancung , akq tmbak , ngam 
aku cakap ,
oke . . akak tmbak adek gune pistol air ,
dye ,
ok , pncung gne pdg plastik
aku ,
haha  . . oke . . konfem ta mati !

start dari situ , sikit-2 tembak , sikit-2 tembak . .
hahaha . . aku terfikir yang aku nark tukar link blog . .
then , aku ape lagi kan , aku gabungkan la 
Tembak + Pancung , , hahaha . .
lawak shiaLL ! . .then , aku bgitau dye yg aku tukar link blog . .
dye tnye , ape ? aku cakap la tembakpancung.blogspot
then , aku tnye la ngam tak , dye kate , ngam sangat-2 . .
hahaha . . lawak-2 . .

aku text-2 nan dye , then dye kate 
adk kecik suda ngntok, tpi mau lyn akq comel lagi ;D 
aku ,
adek kecik , kalau ngntok , tdow jla . . ta pyah than-2 .
dye ,
:p ,mau tahan jugak ! lyan kakak !
aku ,
esh , degiL btul la bdk kecik niy .
dye ,
:p

then , ape lagi tah . . kiteorg stop text ,
sebab aku late rep . . coz , aku send text , then , 
failed . . aku da agak , mesti kdit abes . .
pastu , aku g la amek topup , ,
then , masuk kan . . aku rep text imal . .
nunggu dyo rep , bapak lame . .
aku da agak mesti dye tdow . .
so , aku bia kan jla  . . salah sey lmbat rep .
sorry dek )= !

btw , arie niy memang aku happy . .
thanxx adek , sebab happy kan akak . .
sayang kau ! . .

kla . . aku mau tidow ! . .
mata suda kelip-2 maaa . .
hahaha . . 
kboiiii ! . . muaxxx :* !

SAYANG ADEK !