Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

JusT smiLe =)

Assalamualaikum . .

hey-2 . . just smile oke =) . . aku ade adek sedare tau . . ramai gilew . .tapi kan , aku nark citew pasaL adek sedare aku yang sorang nieh , die comel gilew babeng kott . . muke putih . . macam anak jepun . .series nihh . .perangai dye agak comel-2 . . then , kadang-2 tuh , jenuh jage dye . . hahaha . . oke , kat bawah niy , aku list kan k perangai dye agak comel tuh !

  1. dye hyper wooo. *mcam aku*
  2. ta bole duk diam .
  3. pantang nampak barang , tangan dye mule la mengata na capai . *sikit la mcam aku*
  4. dye cepat ngam nan orang .
  5. dye suke tarik aku punye selendang . 
  6. dye comel *macam aku* k perasan kejap .
  7. dye bega *macam aku
  8. entah !
oke . . itu setengah jew .. aku malas nark list banyak-2 . . sebab kebanyakan eh , same dengan aku . .nanti kantoii maaaa ! . . bhahaha , . . 

*click kat pic ntuk tumbesaran ! . 

tu dia . . comel kan kan kan ? cam anak jepun kan kan kan ?

kboiii !

mood aku spoil sebab die !