Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Ape cer ?

Assalamualaikum !

nark story nie  . . nark tau ? k3 . .
arie niy , arie yang penuh suke dan duke . . 
aku ta penah jadi macam arie nie . . k !
aku sampai skola , aku teros pegi kelas n lepax nan ecah malek .
then , aku ngantuk gilew la . . aku tidow . .
pastu . . kener turun perhimpunan . . memang malas !
aku turun . . then , kiteorang f1 sampai f4 , kner pegi dewan .
ade ape tah berkaitan dengan haji . . k . duduk dalam dewan tuh memang
aku boring tahap siaL la kan . . muke pown monyok jew . . ta dew mood !

then , balek kelas . . aku lepak dengan adli , along , ecah .
memang smpai balek la kan kiteorg lepak . . kiteorang ta gerak g mne-2 pown .
hahaha  . . melekat jew kat kusi tuh . . 
best lepak nan adli n along .  . dyeorang berjaye buad aku seharian tegelak . .
terbaekk la kauorang . . hope dapat lepak cam tadi lagi .
oke . . 

aku gelak-2 nan dyeorang , happy-2 . . 
then , balek skola tuh , aku happy-2 lagi . .
sampai dekat rumah kosong , aku rehat . then , bie datang . .
bie nark pujok aku , tapi lain yang jadi . .
kiteorang gado besa . . k , first time gado ! . .
gado punye gado , dye tumbuk dinding , then dye bla . 
aku pown bla ar . .time tuh , memang aku ta ley fikir ape da . .
aku just fikir , kang lintas jalan , aku nark lintas jew .
ta nark pandang kiri kanan . .bia aku mati !
memang aku pikir matimatimati dan mati !

blom sempat aku sampai jalan , bie datang ttibe jew pelok aku .
dye mntak maaf . . dye cium aku . then mntak maaf semue . .
k , aku maafkan kau . . emo kau tinggi ! .
da elox . . k . . 

baru je tadi , kak pia tegur aku , coz aku da bnyak berubah .
k . . sorry kak pia , kak nad . .
adek bukannye ape , nta lah .
maybe betul , ape yang kak pia cakap .
adek selfish bile adek gado nan seseorang . .
memang perangai adek macam tuh .
btw , adek janji , adek akan try ubah perangai adek macam dulu .
macam ape yang kak pia nak . 
adek janji (= . .

thanxx sangat kak pia :) . .
adek suke akak tegur macam tuh .
adek bole nampak kesalahan adek .
k , thanx a lot .

k ar . . aku nark out . nark mandy . .
insyaAllah malam kang aku on9 n update blog .
kboiiii ! loveyou !
muaxxx :*