Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

SiaLL !

hye . . Assalamualaikum !

oke ! . . arie nie memang banyak masalah timbul dalam diri aku . . dan , masalah tuh berpunce dari aku sendiri . . yeah , aku mengaku tuh . . sedih siall . .

first , semalam aku balek awal , ikot dak-2 aspuri balek . . then , budak-2 niy kate , teacher ta masuk n bole balik . . so , aku ape lagi kan ? bla ar . . sampai skola pagi tadi , capital D , kate semalam teacher masok n bla-2 . .along pown , cakap macam tuh . . aku watlek la kan .. then , sarah bagi paper BI , then , die cakap kat aku dengan ecah , teacher kate , teacher nak bawak korang jumpe cikgu disiplin sebab balek awal semalam . .dengar jew , aku pown . . . berdebar arr kan .. then , time BI , aku masok kelas, teacher panggil aku , ecah , anis n zatti . . aku da agak , mesti kes semalam. .

teacher : semalam kamu pegi mane ?
kiteorg : diam jew . .
teacher : kak , saya tanye , kamu pergi mane semalam . ?
aku      : kiteorg balek awal semalam cikgu .
teacher : kenape ? kamu ingat nie sekola kamu nak balek sesuke atie ?

*kiteorg diam.. then , teacher tuh teros kan berceramah . . .

memang siall la kan capital Z uh . . barua-2 kat cikgu pulak.. kau pikir kau bagos ar ? cam siall jew . . agak-2 na cakap pown . . ta reti backup kawan kau nih . . enta ar . . kau memang siall la do . . 

k . . lupekan semua tuh . . aku nak happy . . aku nak enjoy . . aku ta nark sedey-2 . .



hahaha.. tengok pic kat atas tuh . . omey kan ? bhahaha . . aku boring + tension + serabut time snap pic niy , ha kau , langsong cam nieh ha jadi ea . . tapi kan , gambar nie comeyyyy . . aku suke ! .. then , gambar niy bwad aku tersenyum lebar . . hahaha . .



hahaha . . oke . . pic yang atas nieh pown same .. helmet tuh , along aku pakaikan .. then , akak aku snap pic .. hahaha . . aku rindu time nieh . . aku rindu along aku yang begitu jauhhhhhh nun di melake . . hahaha . . bajet cam die kat oversea jew . . k , pape pown , aku rindu along aku . . kau tak dew kat uma , memang aku boring . . selalunye , kau ade jew kat aku. . tiap kali kau balek rumah , kau mesti carik aku , then kau cium aku . . kau selalu jugak suruh aku cium kau . . even kau busuk , aku cium kau . . itu tandenye aku sayang kau . . hahaha . . *k,,akudajiwanglak....

klah . . aku nark release tension  . . n nak get ready untuk besok . . kepale aku pown pening bagai nak mati da ha. . 
kbye ! loveyousomuch !