Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Segale ProbLem HiLang :)

Hye .. Assalamualaikum !



oke . . hahahahahaha . . aku happy do arie niy . . happy nak mati :) . . hahaha. . problem-2 aku semue ilang macam tuh jew . . oke . . pagi tadi , ade perhimpunan . . aku menggelabah ta tentu pasaL . . mule-2 , cikgu sapew aku ta ingat . . bagi ucapan . . then , tima cg Adli Teo berucap jew , aku . . . bapak gelabah la en . . takot kene panggiL . . then , aku nampak Sir Yesodh muncuL . . ta lame lepas tuh , Papa Tapa lak muncuL . . lagi la aku gelabah . . lepas tuh . . . bile cg Adli Teo abes berucap jew , . . fuhhhhh . . lege siaLLL. . ilang satu problem :)


second , tadi kiteorang , semue pengawas-2 sekolah ade jamuan . . bapak best la kan . . . hahaha . . Majlis Secangkir Kasih :) . . best . . tapi penad ! . . time rehearsal tuh , kiteorang kene angkat kusi dari blok f3 g dewan . . bapak jauh en ? sakit jew atie . . tapi , aku watlek . . aku wat jew ape yang abang-2 n akak-2 tuh suruh . . best . . aku dengan AJK makanan . . so , kene jage makanan la en ? time jage makanan tuh , dyeorang semue da amek makanan , aku dengan bayah terpakse pandang jew . . terliurrr shialL . . then , aku pandang abang tuh , abang tuh pandang aku . . pastu , abangg tuh cakap makan laaaa , aku dengan bayah pown , ape lagi enn . . copekk yo g makan . . hahaha . . then , ilang masalah aku :)




tengok pic atas tuh . . comey kan ? hahaha . . aku lepak dengan farah , bie , kak wawa kat bas10 tadik . . farah dengan penuh harapan ea , tunggu miroL . . tapi , sampai kiteorang balek , batang idung die pown ta nampak . . then , farah call die , . . die kate , die ta g skola . . berapi la farah en ? sian farah . . then , farah jadik giLe sebab mirol . . hahaha . . farah gelak kuat-2 cam siaLL . . aku pown gelak la sampai muke aku merah-2 . . then , aku stop gelak . . sebab da ta mampu nark gelak . .then , bie aku pelok aku . . die kate , saba k . budak otak mereng memang macam tuh . . then , farah gelak-2. . cam sIaKKK jew . . hahaha . . then , aku dengan bie aku main peLok-2 . . hahaha . . gataL en ? *kesahpulaksaya* .. ade budak uhh , jeles kiteorang pelok-2 . . mati ar kau . . kau tuh Lesbiann ! .  so , dIammm !.. bhahaha. .

pape pown , aku happy arie niy . . series aku cakap . . happy giLe . . farah memang selalu bwad aku happy . . sayang kau do . .automatically , semue prob aku ilang . . aku lupe pasaL penyakit aku bwad seketike . .thanxx farah . . .btw , tiap-2 arie aku risau pasaL penyakit aku . . hope ta bertambah teruk . . tapi , booooo=.= . . bertambah teruk . .aku ta makan ubat . . aku ta suke makan ubat . . yuckkkkk . . please laaa . .biar la penyakit aku makin teruk , yang penting ubat ta masuk dalam mulut . . hahaha . . aku rele mati dari makan ubat . . ha ! thanxx ntuk ecah jugak , bagi semangat dekat aku . . thanxx :)

k3 . . da-3 . . aku da ngantuk tahap cibai da ha . .
kbye ! loveyousomuch :)