Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

SaLaH fAham ?

hye . ! Assalamualaikum . . .

oke . . malam yang begitu malam ta begitu malam niy , aku nak story masalah aku . . aku rase , ta dew sape yang dapat faham , ,  n aku rase , ta dew sape na dengar masalah aku . . haiyoo =,= . .

oke , semalam aku gado nan bie aku . . y ? sebab aku bace inbox dye , aku tengok ade text _____ . . ta kesa , ta peduli . . k . . . tapi . . . . yang aku pelik la kan , kenape die ta g tau aku yang die text nan _____ ? k , pi mampos . .then , aku bace semua . . aku kire , 32 first text , text _____ . . ta nampak pown , batang idong text aku . . hurrr =.=  . . time tuh , da angin da . . .then , aku watlek . . aku sabar . . then , ecah bace text tuh , ecah macam biase ,  ayat first ea , hayah ea tuh . . . then , diana menyempit , die bace text yang _____ anta . . then , 

diana : dyeorg niy adikabang kew couple ?
aku : entah . . melebih kan ?
diana : *angguk . .

haiyaaa . . berapi time tuhhhh . . sabo jela . . then , aku amek fon tuh dari tangan diana , then . . . . . . . yes ! ngam . . aku baling fon tuh sekuat atie aku . . then , budakbudak kelas aku tekejut . . diana kate , weyh , otak kau. . hancor la fon anak orang tuh . . .peduli pulak aku . . ! . . nak tengok apo rupo ea kalau fon kene baling  ?


tuh deh . . tapi , tuh bukan fon bie aku yew . . tuh just hiasan . . hahaha . . then , ecah g amek fon tuh , dye pasang sim , semua-2 la . . pastu , dye bagi aku . . aku amek then , aku na campak lagi . . . belom sempat na campak . . . diana kate weyh ! jangan . . lex-2 . . then , aku ta jadi . . aku letak fon uh kat dlam meja . .then , budak niy tnye knpe nan aku semua . . *sebok ar korang* malam tuh , dye mesej aku .  .

bie : sayang ,
aku : nape text sayang niy ? nape tak text _____ . .

and blabla . . . aku gado-2 . .aku kate ,  k ar , nak tido . . besok maleh nak datang . . kbye . bhahha . . kejam ? pi mampos . . 

kat skola tadik , budak-2 niy kate , bijud nanges . . bia la deyh . . then , dari aku datang skola , sampai la balek , , , aku ta bertegur dengan _____ . . . so ? dye bole idop kalau tak bertegur dengan aku . . dye bole idop kalau ta kawan aku , n paling penting , dye ta hamak pown nak kawan dengan aku . . dye bole lakukan semue bende tanpa aku , sebab dye still ade capital F , D n S . . k . . aku sorang jew yang ta bole buat semua tuh tanpe die  . . .aku jew yang terkontang kanting macam orang nak mati , tanpe die . . k , aku ta kesa . . selagi aku idop , aku saba . .aku idop ta lame pown . . penyakit aku , aku bole lawan . .so , aku ta nark idop aku siasia sebab dye sorang jew . . . thanxx ntuk ecah , bagi semangat kat aku . .

*dahlah!!camsialjeayat! . .*  k , orang da na mati memang macam niy ayat ea . .

then , diana bagi advise kat aku . . dye kate , cube la kau berlembut nan bijud . . biar jew dye na bwat ape . . bagi dye kebebasan . . nnty , die akan pikir sendiri , ape yang dye buat tuh , baik or buruk . . kngam . . aku akan cube . . .

aku akan cube sedaye upaye . . thanxx diana , kau baik dengan aku . . kau selalu bagi advise kat aku . . loveyouanakhassan ! . . bhahaha . . then , die kate , capital S ,kate kat dye , yang aku salah faham . . means ? 

diana : S kate , kau salah faham . . bijud yang text _____ , 
aku : memang la , aku tak kate pown ____ text bijud . .

n blabla . . tapi , bie aku kate , ____ text die suruh bangun . .
hey ! babun betol . . tapi memang betul aku tengok , ade tuh , ______ text dulu . .
ade tuh pulak , bie aku text ______ dulu . .

hey , tadi kan , mase senamrobik , aku duduk . . y ? sebab aku pening kepale yang teramat pening . . . . nak tau sebab ape ? sebab penyakit aku menyerang . . k . . aku tak nark cakap kat ecah . . takot ecah risau . . lex k . . aku bole harungi semue tuh . . kalau aku mati dalam dewan tadi kan , best ! . . syok jew . .

da ! abaikan . . now , aku na tidooo . . penyakit aku da kembali . . aku da pening da ha ! . .laptop niy pown , aku pandang kecik besar je . . last-2 kang , aku campak kebawah . . hahah . .

kbyebye ! loveyousomuch ! . . .

*macam niy la aku sekarang*