Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

mOod suDa sPoil !

hye !
Assalamualaikum .

ok . malam ni .. 
mood aku memang hilang serta merta .
semua yang ada dekat aku ,
serta merta gugur macam tu je .
sedih ! . jantung + hati + perasaan .
semua gugur !

uwm . kenapa aku tak mati malam ni ?
kan senang . tak menyusah kan nad nak pujukpujuk aku ?
k , aku memang tak ada mood . so , makna akak , adik .
dah pupus !. 
aku akan jadi seorang yang baru .
seorang yang jahat !
seorang yang zalim !
seorang yang dibenci oleh orang ramai !
biar la apa orang nak cakap .
yang penting , aku happy dengan apa yang aku buat .
dan . . .
itu apa yang nad , ecah , bijud , nak ! .
k .

aku sayang kauorang semua .
tapi kauorang ?
kauorang sayang aku tak ikhlas !
korang saje-2 mainkan perasaan aku .

nad , kau tak payah nangis bila kau bace post aku ni .
kau happy je k.
tak payah buang masa nak nangis sebab aku .
kau simpan air mata kau untuk hari terakhir aku nanti .

kenapa bila aku dengan bijud gaduh ,
kauorang mesti ada ?
kaurang mesti masuk campur ?
perlu ke ? 
wajib ke ?
tak kan ?
so ?

dah banyak kali kot ,
aku cakap . . 
biar kan bijud cari jalan penyelesaian sendiri .
tapi kauorang ?
tetap kesian dekat dia .
tetap simpati dekat dia .

k . dia memang pandai minta simpati orang.
bila gaduh , aku dipersalahkan .
kata nya , aku tak fikirkan perasaan dia .
kata nya , aku pentingkan diri sendiri .
oke . aku redha dengan segalanya .

tapi pernah tak kamu kamu kamu ,
dan kamu semua , pikir . . .
perasaan saya yang dah memang serabut dek kamu semua . ?
tak kan ?

ok . .mungkin saya a little bit selfish .
but , saya masih fikirkan perasaan kamu semua .
tapi kenapa kamu semua susah sangat ?
haishh . dunia dunia .
entah la .

mungkin , post kali ini .
akan membuat orang tertentu ,
menangis , terasa semua .
so , sorry k .
tak bermaksud .
tapi ber'means' !

agak kurang ajar kan ?
oke . sorry sekali lagi .
bila mood spoil ,
memang aku akan keluarkan segala-2 nya .
aku tak kan simpan lagi .
buat sakit hati !
k . malam ni .
aku ambil keputusan . . . .
nak ambik pisau .
dan . . . . . . . . .
belah buah epal .
nak makan .
insyaAllah akan me'release'kan 
tension yang aku alami sekarang .

kboii !