Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

hAziq juNi0r !

hye !
Assalamualaikum !

ok .. aku terasa yang aku nak bangkit kan kenangan lama la .
nak tau pasal apa ?
k , pasal ex aku , HAZIQ !

since aku aku clash nan dia ,
aku rasa hari aku tak cerah langsung .
tak tau kenapa .
even ada bie di sisi ,
aku stay rasa hari aku gelap gelita nak mati .

aku selalu pikir mati .
kenapa wey ?
kenapa kenapa ?
aku tak tahu .
dengan sepenuh hati dia ,
dia lepaskan aku .
dia kesian tengok bie yang tiap-2 hari anta im at dia ,
"wey , aku nak alia"
ok. dia dengan serela-2 nya , melepaskan aku .
ok . bagi aku , memang susah nak lepaskan dia ,
tapi apakan daya ?
lepas kan jela .

now , kitaorang stay texting ,
but tak selalu .
aku tak tahu kenapa .
dulu tiap tiap hari kitaorang text ,
aku sampai lupa dekat bie .
tapi sekarang ?
apa dah jadi dengan dia ?
asalkan text , mesti dia kata ,
"alia , aziq tak nak ganggu hubungan alia dengan bf alia"
"so , alia text jela bf alia"
wey , aku perlu kan kau !
asal kau selalu cakap macam tu ?

uwm . aku redha dengan ketentuan ilahi .
tapi , now ! ,
kesunyian aku hilang sikit ,
sebab ada nya haziq junior .
kau tahu siapa haziq junior ?
tak kan ?
so , diam :P !

haziq junior , 
dia selalu ada kat sisi aku .
dia tidur sebelah aku .
dia selalu kena cium dengan aku .
dia ceriakan hari hari aku .
tiap tiap hari aku akan peluk dia .
tiap tiap hari aku akan cari dia .
uwm . . haziq junior penyeri hidup aku :)
bukan bie , bukan abang , dan jauh sekali kak nad or kak pia .

even dia tak hidup ,
even dia tak bernyawa ,
tapi . . . . 
dia faham perasaan aku :)
dia tak macam manusia lain ,
sebab dia sememangnya bukan manusia .
 dia ialah .......................

yang aku pegang tuh la haziq junior . .

Aku dah cukup jiwang malam ini.
dan aku mahu angkat kaki dari blog ini.
sebelum aku menangis tak berhentihenti.
ok ! baibai ! jaga diri !

itu pantun empat kerat yang aku cipta .
siapa yang aku dapat tahu copy ,
tak kira la kau siapa,
kau kakak aku ke , 
kawan aku ke ,
wa tak kesah .
sekali kau copy ,
aku akan beribu ribu kali benci kau !

kboiii ! loveyousomuch !
muaxxx :*