Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

mOnink !

phewww ,
Assalamualaikum .

wey , kenapa kau hadir dalam hidup aku ?
kenapa ?
aku dah tak sanggup wey nak tanggung kau .
aku tak sekuat orang lain .
aku lemah gila . terlalu lemah . dan tersangat la lemah .

ini ke dugaan yang Tuhan bagi dekat aku ?
uke , aku dah sedaya upaya hadapi ,
tapi apakan daya ?
bertambah teruk . . 

aku lemah dalam hal ini .
terlalu lemah nak lawan dia .
dia terlalu kuat bagi aku ,
aku terlalu lemah . thats why aku rasa dia kuat .
tak ada cara lain ke untuk aku pulih ?
tak ada ke ?

uwm . aku redha .
tapi kalau aku buat ___
aku tak sembuh pun .
aku mati .
baik tak payah buat kan ?

haish . susah nya la kalau hidup ada penyakit .
kan kan kan ? cakap je la ye .
uwm . tak ada mood sangat nak buat lawak .
nak senyum pun tak ada mood .

uwm . 
uke . aku nak share gambar gambar ,
orang yang aku sayang . 
hope diaorang faham keadaan aku sekarang .


















byebye ! muax :*