Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

hOyakkkk ! Wacaaaa !

hye !
Assalamualaikum .
uke . tengok tajuk tuh tak ?
mestila kan ?

hahaha . macam sial je kan tajuk ea ?
eh , aku letih gilak do duduk rumah ni .
bangun-2 je , mesti tengok tak ada orang kat umah .
abang aku dah semestinya kerje . 
mak ayah akak den sumo kojo .
#kan dah keluar nogori ea .

haiyoo . ayat yang tiap-2 hari den dongar sebelum mak aku g kje ,
"adik, duduk rumah diam-2 ."
lagi satu ,
"airi , kau nak duit tak ? "
haiyoo . mak , tado ayat lain ke ?
iteww da bowsan lawh .
rempittttt .
hahaha .

uke . aku celik je biji mata pagi tadi ,
macam biasa cari fhone dulu .
selalunya tado mesej ,
ttibe ada lak mesej .
aku baca , dari Adopted bro :)
sapa lagi kalau bukan abg danny kan .
then , baca .

Ya Allah .
terkejut sial .
abang aku masuk ICU .
rupo ea , akak dia yang anta mesej ,
dia mintak maafkan abg danny kalau dia ade wat salah .
coz , akak dia kate , air mata abg danny mengalir je .
macam ada yang tersirat .
uke kak . abg danny tak penah buat salah dekat saya .

aku memang nanges la kan baca text tuh .
then , aku reply semua tuh .
aku pegi dapur . 
masuk tandas coz nak ____
then . aku tengok dalam besen ,

bapak arghhh ! banyak gila baju .
aku pun apa lagi kan ,
basuh baju .

uwm .. tiap-2 hari kono basuh baju .
ponek sey .
aku bukak tv , tekan button ,
lapanlimadua .
hahaha . memang tuh channel kegemaran aku .
hahaha . . then , aku pegi tengok periuk nasi ,
tengok nasi dah basi .
then , buang , jerang nasi yang baru .
pastu , masuk bilik abang aku .

amek vacuum . vacuum ruang tamu .
then , da sudah . aku rehat .
online !!

hahaha . . btw , aku memang sedih .
abang danny masuk ICU .
siapa-2 yang kenal dia ,
tolong la doakan dia k ?
aku tak nak dia tinggalkan aku .
aku sayang dia sangat-2 .

bukti eh , dulu dia mintak aku jadi adik ankat dia .
then , aku terima . lepas tu , kiteorang clash .
dia jugak yang mintak . uke . aku redha .

tak lame lepas tuh , dia contact aku balik .
dia kata , dia nak aku jadi adik ankat dia balik .
dia perlukan aku sangat-2 .

aku memang sayang gile babeng dengan dia .
so , aku terima . tapi , tak kan dia nak tinggalkan aku ?
please la abang , adik sayang abang .
so , jangan pernah tinggalkan adik k .

aku nak keluar petang nie .
tapi . . . . sorang-2 la . takut pulak .
hahaha .. petang karang aku nak g boli sim baru .
dah tak tahan do , satu mesej 7 sen .
bapak lancauu ha .

hahaha .
uke-2 . 
i wanna go now . 
byebye ! .
nak chat dengan imran .
kboii !
loveyousomuch !
muaxx :*

p/s : semalam harimau malaya berjaya membaham garuda .
        kboi !