Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Ekhmal !

Assalamualaikum . .

k . . aku nark story pasal ekhmal niy . . ta tau ekhmal tuh sape ? ta tau da . . bia aku sorang jew tau sape dye ! . . hahaha . . nark tau jugak ? tengok sidebar , then carik Mohd Ekhmal . .oke . . ta jumpe? ta jumpe da . . kauu bute ! . .hahaha . . oke . . aku ta tau la nark citew ape about dye . . hahaha . .jap-2 . .




ha . . tu dia . . tu la deyh ekhmal . . ensem ? cute ? comey ? no comment ! . . bhahaha . .sape-2 yang kenal die , tau la dye camner . aku rapat nan dye sejak bile tah . . then , sampai la sekarang . rapat gilew . . gilew kew ? taktak . . kalau gilew pown , ekhmal jla . . hahaha . .dye baek . . dye selalu dengar cakap aku . . btw , kadang-2 tuh , bega jugak la . . hahaha . . one more ! dye cepat tacink . . k , untungla . . nseb baek akak sudi pujuk kau . kalau tak ? hahaha . .naseb kau la . . tacink , layan perasaan sorang-2 . . ta dew sapew nark teman . .

tadik text dye , dye ade cakap yang dye x-cident . .k . . aku menggelabah . . dye kate , badan sebelah dye , bole lah teroknye . .hahaha . .time tuh dye bawak moto . . then , dye nark melintas . .last-2 , kener langgar. . aisehhh . . mesti sakit kan ? hahaha . . isap an la ! . . 

then , die ade kate , die nark bagi samsung corby dekat aku . . hahaha . . ta caye . .then , maybe die bace blog aku . . dye tnye aku , nark champ ke corby , aku ta rep chat dye . . then , die ade bagi denda dekat aku ! . .aisehh , , denda eh , blnje dye makan KFC . . hhahaha . . aku no hal . . btw , tnggu aku kumpul duit banyak-2 dlu . .then , dye tnye lagi , nark champ ke corby . . aku just mampu cakap , mane-2 yang ase smart .! then , dye kate , champ oke . . so , oke la . .aku no haL ! . .ceyh . . mamt niy mesti kes nark ganti tempat member aku . .sokey , usehe tangge kejayaan dek . . usahe la selagi kamoo bole . .akak ta pakse or mintak kau beli . .k? . .k . aku da ta tau nark cakap ape pasal dye . . ala . . yang penting dye ok . .ngam nan den . . .

kalau ekhmal bace , akak nark cakap something ,
imal , akak nark mintak maaf nan imal kalau akak ade wat salah nan imal . .kalau kite text , akak selalu rep lambat kan ? sorry dek , ta sengaje . .tapi , akak tau , adek paham keadaan akak tme tuh . . k . . adek sorang je paham . . then , pasal samsung coby or champ tuh , akak nark adek ingat tau , akak ta pernah suruh imal beli champ tuh . .akak ta nark nnti , adek kate , akak pakse-2 adek beli . . akak ta suke . . so , imal . . jan cakap camtuh k . . lau imal ta belikan pown , akak ta kesa , , . .so , imal jangan pkir sangad k . .akak sayang imal . . akak da anggap imal macam adek sendiri da . .so , imal . . bole tak , kalau kite jangan penah sekali pown gado besa-2 . .akak ta nark ! . . *kcukup .jiwang jew*

oke . .itu jela kott yang mmpu akak cite pasaL imal . . sorry kalau imal terase dengan entry nieh , , sorry tau ! . .

oke . . now , da kul 3 . . aku ta tdow-2 lagi . . ta bole meyh ! . . nark text adek , adek da tido . . then , kedit dyo pown ta do . . sian adek . .mesti akak indu kau . . bhahaha . . ayat siaaa jew . .
kla . . mate da terkebiL-2 . dah ha . .
kboi ! . . 
adek , TAKE CARE ! 
jangan nakal-2 , , kau nakal , akak tembak kau !
k . . cite nark gebang . . hahaha . .
peace (Y) ! :*

kboiiii ! . . sayang kau dekk =)