Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

pErLu kEr ?

Assalamualaikum .

phewww . tengah panas rasa nak melalak ni do .
kau tahu tak do ,,
ada ar sorang mamat ni kan do ,
dia macam siaL do ,
sakit je hati aku tengok dia do.
#mula dah .

uke .
ada la kan , sorang mamat ni .
muka hensem ,
putih melepak .
muka memang bersih .
tak ado jerawat , calar balar .
bersih gilo la kan.

uke .
dia hantar chat dekat aku .
aku layan . layan nak tak nak jo pun .
then , last-2 , dia kata .
awakzs , iteww chayunk awakzs.
eeeyukkk . tolong la .
merangkak-2 aku nak baco ayat dio .
rempit do .

last-2 , tak do aku layan dia .
tak pasal-2 aku rempit .
nonono . never-2 .
pastu , dia hantar lagi ,
awakzs, napEw awakzs tark bAlas .
awakzs bEnciww iteww kew ?
aku dengan bangga , balas .
memang aku benci kau pun .
rempit punya olang .
bhaha . then , macam-2 la dia cakap kan .
paling aku tak tahan , dia kate ,
eleh . kaw pikiw , kaw bagusw lawh ?
muRahan punyeww budakzs !
memang panas la kan . aku pun ape lagi ,
mulut kau . macam bangkai .
kira aku ni lagi bagus la dari kau .
aku pandai jugak la nak guna ayat yang betul .
tak macam kau . nak rempit-2 pulak .
merosakkan bahasa betuL la kau ni .
elok kau masuk tadika balik .
then . ta do dio balas .
padan muka kau .
suka lagi cari gaduh dengan aku .
booooo .

hahaha .
so , aku nak cakap la kan .
perlu ke kita guna bahasa rempit macam tuh ?
tahu tak , kalau kita guna ayat tu ,
kita boleh merosakkan bahasa ?
ish-2 . so , sapa-2 yang guna ayat-2 macam tuh ,
kauorang fikir-2 kan la ye .

uke . aku dah tiga hari tak ada credit .
OMG . hahaha . . one more ! ,
aku da padam CPY tuh .
hahaha . #yoyo yo bondo tuh dah padam .
aku tak sure , tapi aku rasa dah padam .
hahaha . hope sangat . btw , aku nak beli sim baru jugak .
kepentingan wa .

bhahaha . uke la .
nak chat dengan scandeL wa .
bhahaha .
kboii .
loveyousomuch !
muaxx :*