Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

LasT scHooL !

pwittt !
hye !
Assalamualaikum to all muslim 
n Good Morning to all non-muslim !
oke . .

last school ?
oke . . semalam berakhir nye perjuangan aku ,
ntuk bersusah payah mendapat tempat pertame dalam kelas ,
tapi ta dapat-2 . .
bersusah payah aku carik kawan baru dari sekola lain . ,
aku dapat ! namo ea Siti NurAishah .
bersusah payah aku belajar subjek baru ,
geoegrafi , sejarah  !! aku bole target A !
bersusah payah aku carik ehem-2 satu kelas , 
toinktoinktoinktoink !
da dapat , tapi clash ! . happy dengan ehem-2 sekarang !
bersusah payah aku carik jalan , nark curi buku .
oke !

semue tuh aku da lalui dengan bahagie . . !
hehehe . . btw , aku rindu dengan kawan-2 kelas aku .
baru sehari ta jumpe dyeorang .
da rinduu ?
yelarr . . isnin nanti ta dapat jumpe !
huwaaaaaaaaaaaaa !
last day tuh , happy-2 . .
men baling tepung ,
men glitter . .
oke , muke saya memang dipenuhi glitter la kan .
hahaha . .

muke bie lagi banyak glitter . .
dah macam muke ape dah . .
hahaha . . 
dalam kelas kiteorang last school arie tuh ,
lagi la pulak .
ade 5 pasangan couple dating :)
termasuk la sey kan .

first , ecah nan pakwe ea ,
second , aku nan bie ,
third , adda nan pakwe ea ,
forth , kak jiji nan pakwe ea ,
fifth , aku ta kenal sape .

memang kelas tuh jadi tempat dating la kan .
hahaha . . 
aku rinduu dengan Diana :)
die kiss aku doooo . .
aku pon kiss dye dooo . .
hahaha . . first time kiss pompuan tanpe dialas ape-2.
hahaha . . ayat poning .
dye comeL :)
name dye Nur Diana Alia :)
alia alia alia alia :)
hahaha . . aku kembar dengan die tau .
die selalu ade ntuk aku :)
die pantang nampak aku muram sikit .
mesti die tanye , "alia , kau oke tak" .
die caring giloooooo =) 

then , aku nark balekkkkkk . .
yelarh , ta kan nark lame-2 pulokk kan ?
then , aku masuk kelas B dengan bie .
ta payah pikir bukan k .
aku tanye die , die kuar ta .
then , aku blaaa . . 
aku masuk kelas A . .
bapak arhh . . sumo nangeh ! .
sey ta sanggup nark tengok dyeorang nangeh ,
sey kuar. hahaha . . 
k , aku paham perasaan dyeorang :) .

last week of school , memang perghhh !
isnin , rabu , jumaat .
ade  jew perjumpaan pengawas . .
k , Alhamdulillah aku dapat jadi pengawas .
:) . . adek pon dapat . . happy nihhh :)
hikhikhik . .
btw , tahun depan susah woo pengawas . .
hahaha . .

k la , i wanna go .  .
kboiiii ! loveyousomuch !
muaxx :*