Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Look Better !

hye ! . .


assalamualaikum ! . . 


wah-2 . . hahaha . . look better ? mesti korang terpikir kan ape yg better ea ?
hahaha . . oke . .

aku ta tahu apa yang ku rasa kan 
dalam hatiku saat pertama kali 
melihat blog ku yang secomel ini . .


hahaha . . tngok-2 . . siap lagu lagi . . klau nak nyanyi , korang dgr la lagu percaya padakuu . . then , tukar la lirik dye ikot lirik aku tuh . . hahaha . . bangang nye . .


tngox blog aku . . lawa tak lawa tak ? bagi aku , better la dri dulu . . hahaha . .kalau korang rase tak lawa , tak better dri dlu , pergi mampos ! kesah pulak saya kan ! . .hahaha . .

korang , tuh bru satu better . . nih , lagi satu better . . aku nan bie aku da elok . . then , look better la dri dulu . . ykew ? better kew ? mati la . . yang penting bagi aku look better . .hahah . .

klah , tuh jew ! 
byebye ! . . muaxx . .

p/s : untuk semua penyokong negeri sembilan , tak payah pegi stadium . . korang pegi depan tv cukup . . FAM memang bodo . . nak cepat untung jew . . hurrr . . FAM memang .oo. ! saba jela . .