Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

aPe ?


hye ! . . oke . . aku rase boring gile babi angat la babi macam babi memang babi terlalu babi kan ! . . hahaha . .oke . . babibabibabibabi ? lame-2 korang yang bace pown jadi babi . . bahahaha . . ta dew la . . hesh , ape babi-2 ni . . ta elok . . insaf la alia . .

oke . . aku boring sangat-2 malam niy . .boring tahap gaban la kan . . oke . . enough ! . .aku da mule merepek merepek makan kerepek ! aduhhh ! . . ape kau merepek niy alia . .

hahaha . . aku ta dew idea la nak post ape , nak cerite ape . .oke , so . . hesh . . enta ! . . ta tau la . . .
korang mesty pening kan bace post aku kali niy . . kalau da pening + malas+ muak+ menyampah , bole ankat mate kalian dari post ini k . . hahaha . .

tadi kan , abg saya suruh call dye . . ptg , due kali dye send mesej , tapi saya off . .sian kamoo . . then , malam tuh . . aku call dye , tapi dye ta ankat . . then , die call aku , dye suh call balek . . hamboiiii ! . . manyak cantekk . . tapi , saya sayang dye . . so , saya call jla balek kan kan kan . .

da call tuh , dye ankat . . then dye kate  . . .

aku : urm . .
dye : halo !
aku : ha , halo . .
dye : jap-2 . . cikgu panggil la . . karang tepon balik k .
aku : ha , ylah . . .
dye : k . . bye . . sekom . .
aku : wsalam . .
(saba jela . . ade jew halangann )

jap-2 . . aku terpikir do , ta kan die ta balek ? urm . .lantak ahh . . dye punye hal la kan , nak balek uma kew tark . . hahaha . .

then , dye text , dye kate . . 

ar , kol ar sekarang . .

hamboi . . ayat nye . . kemain lagi . . hahah . . then , aku reply la ,

jap . . nark wat keje sikit .

dye reply , dye kate . .

k . .

pastu . . aku g la urut kaki ayah aku . . then , tga urut tuh , akq aku panggil aku . . then tngox at fon , ade 3 text . . satu dri abg , due dari hubby . . aku bace text abg , dye kate 

bile nark call ni ? dalam hati aku , ta menyempat pulak da ,

hahaha . . saba jela kan . . then , da suda tuh , aku call dye . . aku cakap la . .

my conversations :

urm ,
halo
halo...
watpe tuh.
ta dew watpe...
tga cakap-2 , ayah aku kacau . tnye fon dye . den , aku abaikan jela . .

abg da makan ?
da . . adik ?
diam . . 
adik da makan lom (mara)
da la . . da makan ubat semua . .
ubat ? adik sakit ape ? 
ha ? ta dew ppew la . . abaikan jela .
cakap ha , adik sakit ape ?
ta dew ppew . .
then , bla-3 . .  last sekali ,

kla dik , kang abes jugak kedit adik .
hahaha . . oke-2 . . 
oke , kim salam nan ayah k  . . kim salam kat akq sekali . kim salam sayang au .
urmm , oke . .(jeles)
hahaha  . . ta dow la , gurau jew . .
yla-2 . .
jap-2 , ade satu lagi

ape ?
ckp kat budak tuh , tau ark budak tuh sape ?
sape ?
teka la ,
bjud ? 
takkkk , jadah ea dyo . .
......cakap kat budak tuh . .
budak tuh sapo !!!!!!! (mara gilew)
budak yang tga cakap niy la . .
hahaha . . oke-2 . . ha , cakap la . .
oke , yang pertame , jage diri elok-2 , jan nakal-2 , jan jadik gedik , lagi satu , abang sayang die .
hahaha . . yelarrr-2 . .
oke , byebye . . sekom . .
kbye . . wsalam . .
ehhh , sayang sikit ha . .
TA PAYAH JADI GEDIK !
hahaha . . oke-2 . . byebye . sekom .
wsalam . .