Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Malam yang sungguh Malang !

hye . . assalamualaikum .


malam yang sungguh malang ? yes ! memang malang !
memang menyakitkan atie . . 


oke . . first thing yang buat aku malang , 


orang yang aku sayang , orang yang aku cinte , orang yang aku gile-2 kan ,
iaitu MOHAMAD NUR HAFIZZUDIN BIN MOHAMAD REJAB ,
da bwad aku sakit atie sangad-3 . . aku ta tau la ape yang die nak sebenarnye  .
and , i was like to give you some speech ,
special for you ya HAFIZZUDIN !


der, salah kew kalau kau jujo sendiri dekat aku ? kau takut aku mara kau ? hallo ! jadah nye aku marah kau , klau kau jujo . . memang bangang la aku kan kalau aku marah kau . . ape salahnye kalau semalam , time kite dating dekat MARA , kau jujo dengan aku , kau cakap , yang kau jeles bile aku dengan capital A tuh rapat . . .hey , aku tak tahu pown kau jeles . . . mase dekat bas10 , kau ta dew effect pown aku rapat dengan dye . . kau just pandang aku dengan die . . care kau pandang , looks like tak ade perasaan cemburu , jeles , iri hati , dengki , n alls timbul dekat kau . .now , kau nak salahkan aku kew ? nampak sangad la der  , yang kau still ta bole faham perasaan , perangai , sikap , tingkah laku aku lagi . . n , kau ta bole faham , ape yang aku suke n ape yang aku ta suke . .dan most important , kau tak pernah nak faham ! sampai sekarang , kau ta text aku . . im still waiting your text . . n i'll wait it until 3 a.m . . *hancor bi aku*  . . kenape ? kenape kau tak text aku ? kenape capital I yang text aku ? weyh,, kalau kau ta suke , benci , menyampah , meluat dengan aku ,,, kau cakap ftf la dengan aku . . ta pyah cakap belakang-2 la der . . hahah . . n now , kau mesti cakap aku carik gado nan kau kan? k , memang aku nafikan ! aku ta carik gado . . tapi aku carik pasal ! . . aku nak settle baik-2 dengan kau , kau watdek watlek . . so , aku pown .... watlex watpeace arrr . . . k  enough ! . .


k . . tuh jela yang aku nak sampai kan dekat kau  . . n , kenape aku tengox , adq ipa aku lagi tc pasal aku ? untungla . . hahaha . . eh , adq ipa aku ade edit gamba ntuk aku . . lawa do ! na tengox ? jap . . karang aku upload k . . hahaha . .


*oke . . niy la pic yang adq ipa aku edit . . buruk ? kesah pulak aku . .


kla . . byebye ! . . not in mood ! . .