Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Bola :)

hye ! assalamualaikum . . .
oke . . arie niy nak story mory makan curry maen lotery . . eishh , ape aku merepek niy ? hahah . . nak story pasal bola . . bola ? bolalalala . . hahaha . . malam nie Negeri Sembilan vs Terengganu . . aku of coz la pilih Negeri Sembilan . .negeri sembilan hope menang ! . . amin . . 

then , aku nark story niyy . . pagi tadi ayah aku ajak gi Melake , saje jalan-2 . . then , ayah aku tengok kete . . first , ayah aku cadang na amek CRV , . . then , jalan lagi . . . ayah aku jumpe kete idaman ehh , kete Nissan X-Trail . . oke , memang lawa + smart + cantekkk . . . nark tengok ? jap . . .


tu diaaaaaaaaa . . keta yang ayah aku minat . . hahaha . . siap hot balloon lagik . . bhahaha . . lawa tak ? tak lawa ? g mati masok kubur la ! . .ayah aku trade in kete triton tuh , then , tukar amek kete niy . . bapak lawa do . . aku rase , aku jatuh cinte ngn nissan niyyy . . hahaha . . . dadadada . . aku da mule merepek . . .lepas tuh , gerak balek kampung . . .

eh , aku lepak-2 kat kedai makteh aku . . sambil-2 uhh , usha-2 laki . . hahaha . . ta dew la . .then , aku makan . . dah abes makan , aku bawu teringat yang aku ta bawak ubat . . yes . . tu diaaa . . hahaha . . cakap ngan mak aku , then mak aku mara-2 . . mak aku just bawak ubat makan . . eeyukkkk . . aku ta suke makan ubat tuh . . then , aku abaikan badan aku yang gatal nak mati memang mati telebih mati macam mati ape mati mati ? . . hahaha . .da , . da lame sikit uhh . . akuu tengok badan aku da bintik-2 . . eeee . . geli . . hahaha . . aku picit , then teros gatal satu badan. . makayah aku ape lagi , terkejar-2 ar anta aku g hospital . . sampai hospital , tros masuk wad . . then nurse tuh suntik . . bapak sakittttttttt . . aku watlek jew time uhh . . hahaha . . pastuh , doktor datang . . die kate , "adik, adik kene duduk kat wad yeee" ha ? otak muhh . .(dalam hati) . . mule-2 , redha jla , da masuk kan . . nak bwat mcm ne . . da terbaring yooo atas . . then , aku pegi jumpe doctor . . da jumpe aku ckap ,

aku : doctor , saya nak balik malam niy bole ?
doc : ta bole , awak ta sihat lagi . . 
aku : ala , da sihat la doctor . . betul doctor . .
doc : ta bole . . . duduk la sinie , sampai besok . .
aku : ta nark la doctor , malam niy bola . . saya nark tengok . .
doc : bola pulak , ingat bola jew , kesihatan ta pikir ,
aku : boleeeeeeeeeeee la doctorrrrrrr . . please . .
then , aku nanges , sebab nark sangat-2 balek . . last-2 ,

doc : kenape nanges pulak niy ?
aku : doctor ta bagi saya balek , saya nanges laaa . .
doc : ala , kamu tuh ta sihat . . sebab tuh saya ta bagi .
aku : doctor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saya da sihat la . . doctor niy kang . .
doc : hesh , yela-2 , balek la aii . . nanti saya tepon parents awak , tapi ingat , makan ubat .
aku : yola . . . time kasih doctor . . sayang doctor . . 
doc : yela (kembang semangkuk)

then , aku bla . . aku kemas-2 . . aku jumpe doctor tuh . . borak-2 . . then , mak ayah aku smpai . . then mak aku kate , dulu nak sangat masuk hospital , niy da masok , nak keluar . . yela . . boring la mak dok situ . . cam siaaaaaaaaaa . . . hahaha . .

klah , that's all . . byebey :)

p/s : Negeri Sembilan suda 1 . Terengganu pown 1 . . Mane menang ? mesti la N9 . .

HOBIN JANG HOBIN !