Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Hobin Jang Hobin !

Assalamualaikum !!!!!!!!!!!

hahaha . . dengan ini saya , Nur Alia Binti Mohammed Tajudeen , ingin mengisytiharkan bahawasanya , Negeri Sembilan telah memenangi Piala Malaysia . . dan berjaya mengalahkan Terengganu yang sememangnya akan kalah . . hahaha . . dan saya juga ingin mengatakan bahawa saya telah jatuh cinta dengan Kunanlan dan Hai-o . . 

k , aku mula mengarut . . hahaha . . aku boring do . . ta tahu na wat ape . . huwm . . nark text ? same siape ? ta tau . . ade pakwe , pakwe tga syokk tngox bola . . da abes bola pown , ta tau nark text awek ea . . errr . . tah ppew la . .

*tu diaa . . Hai-o . . hey , iluvyou !

*nie diaaa . . S.Kunalan . . sayang kau !
 

da la , aku pown da ngantok , maybe laaa. . hahaha . .
nanti ppew hal , aku roger kau k blog , . .

kbye ! . . lapyousomuch . . muahhhh :* . .

HOBIN JANG HOBIN !