Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Merabe --'



Hye . Assalamualaikum .
Aree you ready kid ? k mengarut --' . walawey . masing-2 tertarik dengan tajuk merabe tuh kan ? untungg ahh .. takde kene mengena pun tajuk tuh dengan cerita aku kali nie . muahaha . . saja nak cari PUBLISITI MURAHAN . muahahaha . k . nanti mesti kecoh kata aku cari publisiti murahan sana sini .. fu** .. kstop . aku tengah layan adik-2 form 1 . sorang laki , sorang pompuan . yang mana aku perasan je aku layan . yang aku tak perasan tuh , layan la jugokk .nanti ape pulak diaorang kata kan .. pening pun ada layan diaorang nie . lagi-2 layan Rus Aqilah comey omey lotey ;) . setakat nie , 3 orang je kot perasan aku . sayang ahh korang 3 orang :* . .

hari nie , memang cool la . pagi tadi , bangun pukul 7 lebih kot . then , ayah aku ajak pegi bahau . balik dari bahau , tidur .. then , bangun kejap , tidur balik . lepas tuh , bangun sebab aku haus tahap cipan . pegi minum , then tidur balik sampai ahh isyak . aku bangun-2 je , tengok bola dah start bagai . patut la ayah aku memekak tak tentu pasal --' . aku tak tahu kenapa dengan aku hari ni . manjang tidur yoo . penatt mungkin :) . yela kan , bangun pukul 5 pagi . then , pegi sekolah , tak dapat tidur . kbagus ah tuh .. tambah-2 lagi jaga budak orientasi . walawey . lotih gilo ..

adli dah call aku 100 kali . btw , sorrry sayang .. aku tak teringin nak angkat .. marah gila-2 dengan kau ! . benci  benci benci :P . huwm .. aku tak de idea dah ha . dah hilang serta merta .. petang tadi sempat jugak wey aku lawan pool dengan amer . dia kalah . boooo .. tuh la cakap besar lagi . kan dah kalah . lawan 4 kali . aku menang 3 kali dia menang sekali . muehehe . aku hebat :) . ayat aku , " AKU TAKKAN PERNAH KALAH LAWAN POOL , TAPI MEMANG SELALU KALAH LAWAN POKER " cool aite ? hehehe . aku nak tuntut dua ringgit dekat dia hari isnin nie . kchaww .

aku nak tidur :/ byebye .
iLoveyou :)