Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Header .





Hye . Assalamualaikum . 


oke . look at the header . nice right ? oke thanks . aku buat tu guna photoshop cs3 . thanks kepada sesiapa yang kata nice tuh . muehehe . . aku dah makin mahir buat header guna photoshop . header tu second trial aku . aku download font yang memang bagi aku awesome la kan . nak download jugak ? baca sampai habis dlu . nanti aku bagi (Y) . jahat kan aku ? kcukup ..


semalam aku tidur awal . awal la jugak kan . dalam pukul 11 lebih . sumpah penat --' . dalam pukul berapa , aku tak sure , aku online facebook . then , ada budak form anta chat kat aku . k dik , kau tak sombong malah kau perasan akak yang kecik pendek nie . btw , sorry akak tak perasan kau . semalam baru akak perasan kau , bila rafidah suruh ain panggil nama kau . muehahaha . . belit-2 cite aku . harap korang faham .


pukul 9 lebih tuh , aku tengok tv + buat keje skola . akak aku keluar , bawak fhone , tengok ADLI KEMBAR kol . alahai . aku malas nak angkat . then , tengok 40 Missed Call . hayah ehhhhhhh tuh . then , aku buat tak tahu je . lantak ahh dia nak kol ke hape ke . yang penting aku memang terase gila ahh dia cakap camtuh kat aku . lantak ahh . biar-2 .. then , aku tengok semua sekali , 76 missed call . wowowo . caya la kau adli . btw , peduli pulok sey . sape suh kau buat aku terase cenggitu ?


aku mesej dengan abg dekat number baru . then , mesej dgn kuza dekat number lame . bapak ahh . mati den wey layan dua-2 . akak aku kata " kau nie , dua fhone dua pakwe ke hape ? " habah kau . sey setia pade yang satu k even yang satu tuh memang selalu buat aku sakit hati . muahaha  ............................................................


oke, now aku nak off . nak buat keje .
byebye sayang baby bie babiy . kbye ;)


DOWNLOAD FONT