Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

noThing to Say !


Assalamualaikum !

awww . . sweet kan adek beradek kat atas tuh . . ?
hahaha . . sweet ouhh . . 
sorang adek , sorang kakak . .
geram nih tengok pic nie .
ase nark bakar jew pic tuh . . bhahaha . .

oke . . aku ta g skola arie nie . maleh la . .
lagipown karang nark g melake :)
amek kete baru . . hahaha . . eh , 
aku nark cakap something kat adek aku nieh ,


A brother is more than family , he's 
a special kind of friend (=



adek , kalau kau bace blog akak la kan ,
akak nark mintak maaf sangad-2 at adek . .
akak ta sengaje buat adek macam tuh .
akak off fon ade sebab .
akak bukannye sengaje off .
akak memang banyak buat adek marah kan ?
sorrrrryyyyyyyy sangat-2 adek .

phewww . . aku da bwad dye marah malam tadi .
soryy dek . . then , malam tadi dye demam .
fly lagi . padan muko .
orang suh makan ubat , 
sokgi-2 . . sokgi adek makan ubat .
saba je la kan ? adek , memang maleh .

hahaha . . kla .
aku nark g mandi . da nark g melake .
kboiii :)
loveyousomuch !
muaxxx :*