Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

kFine ! ?

Assalamualaikum !

kfine ! . . kfine ! . . kfine ! . .
hahaha . . aku ta tau la kenape aku arie niy . .
tarikh yang lawa , hari yang lawa , tapi kenape nasib aku ta lawa ?
huhhh . . tacink kejap !


woi-2 . . aku tga mara nieh . rase nark lempang-2 jew diri aku .
dah-2 . . arie niy , kete baru da keluar , tapi knpe aku ta suke ?
entah . arie nie satu arie ta text adek ,
k . aku text dye , dye ta reply .

aku im dye kat fb , aku tanye knpe ta reply text , 
dye kate , 
i'm sick lha ! , plisz don't disturb me , )=
k , aku ta kesa .

tapi nape dye macam mara ?
k , tga pikir la nie. .
btw , otak aku serabut nieh , 
ta dapat pikir .
dan , aku nark off fhone .
malas nark on , nnti otak aku da oke ,
aku on fhone .

k , aku nark pegi KL ha !
kbooiii !