Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

soryy !

hye . !


entry niy khas untuk boy-2 yg penah mntx kapel ngn aku , tpi aku xtrime . . sorry ehh . skali dtg dua orang . . so msty la kne pilih salah sorang kan ? tpi , aku x . aku pilih orang len . abaikan dua orang yg tdik , n crik orang len . so , dua orang tdik , msty la t'tnggu2 kan . . n thu2 je aku da kapel ngn orang len . . ofcourse duaorang tdik frust gile ! hahaha . . aku xtau npe bnde niy b'laku kat aku . . thun niy da rmai mntx kapel ngn aku tpi aku xtrime . kesian korang enn . . tpi , untung la b aku . . aku trime dye . . so , kalau dye main2 kan aku , mmg x la kan . mmg aku keje kan la dye abis2 . . hahaha . . first , time aku kapel ngn ex aku yg dlu , tige orang skli mntx kapel . . emm . . babi . ! yla , time aku single , n perlukan bf , sorang pon xnak msok line . . bile aku da kapel , smpai 3 orang skli . bingai ! sorang dak f3 . n lagi 2 orang tuh , dak f1 . . hmmm . . btw , aku tolak dyeorang 3 orang . sbb aku nk kekal ngn ex aku tuh , bile da clash , tigetige da xnk lyan aku . . bodoh ! . 


lepas sehari aku clash ngn ex aku tuh , aku kapel ngn b aku . . b aku mntx kapel ngn aku mmg tepat pade wktunye . . mse first b aku mntx kapel , aku xtrime . . n then , aku pikir2 balik , aku kate ngn b aku , aku nk kapel ngn dye. . .so , kiteorg pon kapel la . . n then bile salah sorang dri 3 orang tdik da tau aku kapel ngn b aku , dye kecewa ngn aku . *ayatehpulak. . dye kate , asl xmntx kapel ngn aku la , bagai la . berak ko ! . . aku anta msj ngn ko , ko xnak balas . wan ko la ! huhhh =.= ! . nthen lepas bdxx tdik , ade lagik sorang bdxx dri 3 orang tdik , dapat thu jgak . . dye pon ape g , mara2 aku xtntu pasal . . *fuckladear ! . hahaha . . 


nthen, kapel ngn b aku niy , ok la . . tpi , hbgan kiteorg arituh nk runtuh , dsbb kan pompuan sundal yg aku citer arituh . . tapi , aku dgn sedaye upaye aku , kekal an hbgn kiteorg . . alhamdulillah . berhasil jugak . . dalam hbgn kiteorg yg da nak hncor niy , ade la sorang mamat nie , abg angkat kawan baek aku , dye mntxx kapel ngn aku , tpi aku xtrime , sbb aku xsnggup nk tnggl kan b aku . . aku sayang b aku ! . dye mmg gile2 kan aku , tpi , nk buat cmne , xde jodoh la katekan . hahaha . . ! tpi , aku kate ngn dye , insyaallah satu hari nnty , kite kapel . . dye kate , ok . . dye stay tnggu aku walau dgn care ape pon . . n dye kate , pntu hati dye sntiasee terbuke ntuk aku . *ye2jekau . hahaha . .yla kan . . mamat zaman skrang niy , mangayat je lebih , bile da dpt , xreti nak jge ngn elok . . haishhh . . pelik2 . .


yang aku lebih pelik , npe time-2 aku da kapel , bru la b'duyun2 orang mntx kapel ngn aku ? korang mmg xbole tngok aku bahagia ehh ? hahaha . . lex2 . . 


so , aku nak cakap , aku mntxx maaf sngt2 kat orang2 yg t'libat dgn cerite aku nieh , maybe korang terse . aku xtau . . hihihi , aku da penat da niy menaip . . nk tido da ha .


klah ! byebey !
iluvyou b ! *muahmuah !