Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Demam =.=' !

hye !

nampak tittle ? nmpk kan ? okay . . arie niy aku demam ohhh . . aku xtahu knpe . . maybe sbb aku men hujan tdik . hahaha . . *bengonglakauniy . .aku men ujan pon bkn nye sukesuke eh . . t'pakse . . pagi tdik , aku pegi sarapan kat luar . nthen pegi econsave beli barang . . balik rumah , smpai-2 je , kena siap-2 pegi anta orang kawin . . =.=' letih . . xsempat berehat tau . . sian aku . . *gedikgediknaikkakikang . . hahaha . . smpai kat umah orang tuh kul 12 . . jnji nk gerak kul 1230. . . tpi , gerak kul 1 . . means , aku terperap dlm kete sejam . . aku malas nk kuar ohhh . letih . .n then , bile pengantin da smpai , gerak pegi umah pengantin laki . . ingat an jauh , upenye , dekat la gak . . kat gentam je kottt . . hahaha .da smpai , aku kene pegang barang hantaran . . ouhhh . benci la ! . . sirih pulak tuhh . so , spe yg pegang sirih tuh , kene jln dpn kan? aku paling benci . . orang-2 kat sne pulak , pndang cam xpueh hati yoo . nk berembat ? hahaha . . ade lak sorang mamat niy , pandang-2 aku . . dalam atie aku rase cam nak tempik je . . pandang slack yo lak . . ok , smpai dpn umah pengantin laki , ade orang amek tapak sireh tuh , oky , alhamdulillah . . senang hati aku . . 

n then , bile pengantin da duduk kat pelamin , ttibe jew , hujan pon turun dgn selebat2nye . . haishhh . . aku , mak aku , kakak aku , berlari la pegi khemah mkan . . berdiri punye lme kat bawah khemah tuh , ttibe aku tngok kat kaki , perghhh ! bersih kotor kasut n kaki aku . . penuh dgn percikan air lumpur ! babi . . aku kate kat mak aku jom pergi tmpat len . . mak aku pon ye kan jla . . ade la orang niy , dye langgar aku , lpas tuh dye xnak mntk maaf . . aku pon huhhh . . sabar je la . . ttibe , mase dye tgh jlan , dgn lumpur bgai . . ade bdk kecik niy , dye g lnggar org tdik , hamek kau , jatuh orang tdik . . hahaha . . aku pon ckp la ngn akq aku , balasan dye langgar aku tdik . . hahaha . akk aku pon gelak . . *jahatshiall . . n then , mak aku ajak pegi    amek mkanan . . tpi amek dgn rungutan . . sbb , kasut aku da penuh dgn lumpur . . huhhh . . licin pulak tuh . . ayooo la . . benci ! . . lepas mkn , pegi khemah pengantin , nthen , kner mkn lagik . tpi , aku xmkn . kenyang . . mase mkn , ttibe ujan turun lebat gileeeeeeeee ! . . dgn ribut bagai . . membantut kan selera orng nk mkn je time tuh . . hahaha . . round table yg aku duduk tuh pulak , banjir ngn air teh lumpur . . terus aku lari mkn kat meja mkn pengantin . hahaha . . 

tunggu punye tunggu hujan berenti , xberenti2 . . ayah aku pon ape agy , suh aku , mak aku , kakak aku redah je ujan uhh . . aku no hal . . mak n akk aku je la . . adoiyai . susa ! . . ujan renyai2 pon takut . hahaha . . mase tgh jln g kete , aku jln sorang2 . ayah aku tngglkan aku . . :'( . . ttibe , ade mamat2 motor niy , dye tegur aku , dye kate nk g mne . . aku pon jawab la , g mmpos . nk ikot? hahaha . teros bla mamat2 tuh . . sian korang . . *sapesuhteguraku. . . dlam kete , aku mmbebel xtntu pasal . . ayah aku pon boring dgr . . sian . . balik rumah , kener tolong mak aku basuh baju . . letih ! . . n then , da siap smue , aku tido . . hahaha . . bgun2 , badan aku da panas . . akk aku pon kate , sejuk gile bdan ko mock ! . . aku pon rase , aku kate , ayah ko sejuk ! panas bangang . . hahaha . . gdo kejap ngn dye . . akq aku kuar , nthen masuk balik bilik . . dye kate , mak suh makan ubat . . aku dgn segera capai selimut , tidoo . . dye pon kate , makan ubat la bingai ! . aku kate , xnak . rase bodoh ubat uh . dye pon kate , lantak ah ko . kesah pulak aku . . ayat mntx kaki je akq aku tuh . .

n then , aku msj b aku . . msj-2 , ttibe ade bdk anta msj , dye kate babi . aku call bdk uh . . aku pon ,

aku : ape msalah ko bhaii ?
dye : ape?
aku : pehal ko anta txt ckp aku babi lak ?
dye : sje .
aku : sedar diri tuh dlu la . . pantek !
dye : fuck la mu !
aku : cirit ko niy .
dye : ko niy spe ek ?
aku : orang .
dye : name la bingai .
aku : entah . . mak aku xkasik aku g thu nme aku kat org yg xdknli .
dye : ouhh . . ckp la bingai .
aku : abah ko niy bingai2 . tampa ko kang .
dye : nme ko sape .
aku : sape2 je . ko niy spe ? sebok dok tnye akuu .
dye : ***** . ko ?
aku : ***** ? aku xknl ko la . . mne dpt number ?
dye : member kasik .
aku : spe mmber ko ?
dye : ***** . . 
aku : pantek punye cousin . . 
dye : xbekk la wey .
aku : kesah pulak aku . mulut aku .
dye : oky .

aku pon letak . hahaha . . abes kidit aku .


klah . byebye !
iluvub ! *muahmuah !