Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Sey sayang dio :)


Assalamualaikum reader sekalian :)

oke . aku tak tahu nak cakap apa . gambar kat atas tuh kau abaikan jela . itu muka paling bangang aku pernah buat . Lalala xP . pagi tadi aku pegi sekolah . macam biasa la kan . sampai-2 je aku tengok apom duduk kat tempat diana . then , aku letak beg semua . aku tanya along " kau bawak gambar tak ? " start situ kiteorang bertekak tak tentu pasal . kerja wajib aku tuh betekak dengan dia . then , bie aku datang kelas . dia tengok je aku dengan along . then , dia ajak aku keluar . dating kat luar . btw , sekejap je dapat . erghhhhhhh . nie semua pengawas ! pengawas ! tengok jam dah pukul 7.10 a.m . memang kena turun canteen ahh kan . then , aku ajak along turun bawah . aku kalau turun memang dengan along je ahhh kan . kalau aku tinggalkan dia , uwm . maun dia menangis . #ktipu . paling teruk pun , dia touching dengan aku kalau aku turun dulu . mati ahh . dia lambat sape suruh . pikir aku nak tunggu dia je ahhhh . dasar gomblok ! stop . then , aku tengok bie duduk kat tempat budak paling palat dalam kelas tuh . bie conteng apo tah . aku pun conteng ahhh . then, bie tanya nak pegi dah ke . aku cakap yo . then dio koba apo tah den pun tak dongar sangat . eh kejap . apehal aku cakap negeri nie ? abaikan . Dah sudah tuh , bie hulur tangan then aku salam ahh kan . tetiba syamil dengan apom gelak . aku tak tahu apa yang dyeorang gelak kan . dasar bodoh ^^, . aku pun bla ahhh . 

Time majlis persaraan tuh , aku kena jaga kantin . btw , tolong ah , kantin tuh tempat paling aku anti . so , aku ayat abang azam sikit aku cakap aku nak tukar . aku nak jaga budak form 1 . so , abang azam iyo an jola . aku jaga budak form 1 memang tak ahhhhhh . sakit hati pun ada tau . jaga kelas 1C oke ahh jugak . aku kamcengg jugak ahh ngan dyeorang sebab ramai yang kenal aku and ramai yang aku kenal . yang aku kenal pun Zahir , Nazirul , Fauzi , Shamin and ado la lagi . tapi yang aku sebut kan tuh laaa budak yang rapat ahh ngn aku . baik ahh korang :* aku tolong dyeorang lukis peta . lawa shiallll :) nama negara dyeorang aku yang reka . nak tahu ape ? FANAZA NAINA . lawa kan ? hahaha . . gabungan nama dyeorang . FA = FAUZI . NA = NAZIRUL . ZA = ZAHIRRUDIN . NA = NADIA . I = IRA . NA = NATASYA *kot la . aku pun lupa nama budak lagi sorang tuh . hahaha . .lawa . nama ibu negara dyeorang memang ngam ! FAUZI ISLAND . hahaha . . memang lawak la . btw , itu kenangan aku dengan dyeorang :)

k , aku dah ngantuk nie . bie pun dah tido .
kbye . ilovechiu :|