Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

19.1.2011 :>



Hye . Assalamualaikum :>

Tahu tak . kita tengah happy nie . happy tahap maksimum nie . pagi tadi maybe kita tak sehappy sekarang . oke , baca ahh . kita nak cerita nie . baca sampai habis tau tau .

K . malam tadi aiman alif text aku , dia send lebih kurang cenggini la " besok nak jumpa kau tau " aku oke je ahh kan . then , sampai sekolah aku berdebar-2 . aku naik tangga then aku dah nampak aiman alif dengan sape tah aku tak ingat .    sampai je kat dia ,

Him : Wey , bijud koba dyo nak jumpo kau hari nie .
Aku : Erm . bila ? rehat ? balik ?
Him : Tak tahu ah . 
Aku : Aduhaii . oke ahh . kau cakap ar kat dia , jumpa balik kang jela . tunggu dalam kelas .
Him : Oke !

Then , tetiba rehat tuh , aku lepak dengan Syamil , Iffah , Syuhada .. aku tengah bukak sandwich , Aiman Alif panggil aku . aku pegi ahh . dia cakap " wey , jom naik atas jap . kat kelas aku " Aku rasa cam malas lah kan . sebab sebab sebab . yee ah kan . kelas dia dah la semua laki . ngek :| tapi , aku beranikan diri pegi jugak .


Then , aku pegi jumpa Bijut . lalala . tanya-2 . then , aku janji dengan dia yang aku takkan marah-2 dia lagi and whatever la kan :) Then , aiman alif memekak nak singgit . and , Bijut bagi singgit . aku bagi singgit . untung ahhh kan . aku ingat dia tolong ikhlas . last-2 , hampehh . nak yo duit . dasar mata duitan $.$ . lex k aiman . gurauuuuuuuuuu .


Aku baru je nak balik dengan dia . tapi kan kan kan . aku melepass . sebab sebab sebab ... aku ada meeting pengawas . memang tak ahhhhhhhhhhhhh . sampai kul limo lak tuh . time aku tunggu ayah aku at bastop , aku nampak dia . tapi dia tak nampak aku . dia fokus kat bola yooooooooooooooo . takdo makno nak fokus kat aku . errr . . abaikan ^^,


btw , memang aku happy gila lah kan hari nie . dapat balik dia .. dia milik aku bhai . so , tak payah nak kacau-2 touch-2 dia . sape touch , aku sepak kau . kbye :|


The moral of this stories is , JANGAN LA KITA SIA-2 KAN SESEORANG YANG KITA SAYANG :)