Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

unTungLa .




Hye . . Assalamualaikum . .
pheww . . tengok picture atas tuh . . lawa kan ?
cantik kan ? #jangantipuoke . . hahaha. . itu cubaan pertama aku . . ensem pulak la aku lukis si JING tuh kan ? cute lagi . . hahaha . . JING ? kau tak tahu tuh sape ? emm . . uke . . aku bagithu dia sape . . emm . die tuh .. aku pun tak tahu sape . . hahaha . . #joke .

die salah seorang watak dalam komik Falcon King . . aku paling suka dia la . bapak cute la kan ? then , capital M mintak aku lukiskan . so , aku lukis la . . sebab aku memang dah lama gila tak melukis . . so , aku try la kan . . dan ... itu la hasilnya . . aku upload kat fb . ada yang like . ada yang comment . . naseb baik dyeorang kata cantik . kalau tidak ...... perghhh . . memang aku delete la gambar tuh . . hahaha . .

boleh tak ha kalau aku nak cari pakwe yang muka macam tuh ? cute gilo kan ? hahaha . . berangan je do . aku tak cantik , so mana la boleh dapat laki yang ensem + cute macam JING tuh . . bhahaha . . kalau dapat , sumpah aku kata , aku tak kan lepaskan . atototot . *ayateh .

hahah . uke la . . i wanna go .
nak pukul 5 dah . kang mak den balik , tak pasal-2 kene ceramah free . .

uke bybye !