Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

Rindu Kau ;)

Hye . Assalamualaikum !





oke . buad pengetahuan korang , korang ,dan korang yang tengah baca nie la kan , aku dah bape minggu tak update blog . malas gile . bukan malas , tiap kali aku rajin nak update , line lombab macam siput ! .hahaha . . aku rindu dengan  blog aku . 20.12 hari tuh , birthday aku . kthanks untuk sesiapa yang dah wish aku . then , farah . thanks coz dah wish aku pukul 11.09 a.m bersamaan 19.12 . hahaha .. kcopek eh kau wish . btw , thanks gila-2 sebab ingat aku . kau busy keje kan ? mesti kau banyak duit . muahaha . . bukak sekolah nanti belanja aku k ? kthanks . #macamdianakbelanja . . semenjak dua menjak tiga empat lima sepuluh seribu menjak nie la kan , aku rasa aku dah gila ! hahaha . . uke , tiap-2 hari penting buat aku mesej imran . penting dan wajib . harituh aku gado dengan dia . k abaikan . hahaha . .huwm . aku tak tahu la .. sampai bila aku dengan dia nak macam nie . #takpaham ? abaikan jela . ! aku nak cakap something . aku dah tak mampu nak simpan , pendam kan . nanti lama-2 jadi pekasam . ! uwm . k .


first , aku rasa aku dah takde sape . aku dah takde kawan ! . kak nad ? k . aku rasa aku dah lost contact dengan dia . sebab ? sebab aku jeles .. nak tahu sebab ape ? sebab dia sekarang rapat dengan mira . aku tak kesah . tapi , aku rasa macam mira dah gantikan tempat aku . .means ? means , aku dah takde makna dalam hidup kak nad .. aku jujur nie . dah malas nak simpan-2 pendam-2 .. buat sakit hati je kan kalau simpan-2 pendam-2 ? uwm .


second , ecah ? ecah pun .. uwm .. sibuk melayan tikus . contact aku bila ada hal penting je . macam kalau bijud cakap something at dia ke or anything yang berkaitan laaa . .aku rasa kecewa kott . sebab ecah totally berubah sejak kapel dengan tikus . kau kenapa ecah ? aku call pun , macam nak tak nak je layan aku .. why ? dah penat ehh layan perangai aku ?


third , farah ? farah semestinya tak bercontact la kan . dye keje . aku paham .. hari tuh aku kacau dia keje .. syokk dowh . hahaha ..  soorrrrry k farah ?


forth ? dah takde dah kott . seriesly .. aku sedih sangat dengan perubahan korang .. kenapa weyh ? nak balas dendam dengan aku ke ? k . aku redha ..aku tahu aku dah banyak buat korang sakit hatii . tapi , perlu ke korang buat aku macam nie ?perlu eh ? kthanks . . korang tahu tak ? aku sedih gila korang buat aku macam nie . kenapa wey ? oke , aku nak cakap something .


untuk NUR SHAIDATUL NADIA : nad , kau ke aku yang berubah ehh ? aku jeles do tengok kau rapat dengan mira . kau sedar tak wey , yang kita memang tak pernah rapat macam mane kau rapat dengan mira . kecewa gila ahh .


untuk SITI NURAISHAH : wey ,, kau memang aku tak payah cakap pun takpe la kan . kau dah memang totally berubah la kan . kenapa ? kau sibuk dok layan bf kau . tapi , kenapa kau jarang text aku sekarang ? kau dah muak dengan perangai aku eh ? thanks ecah .


k . aku try untuk lupakan dyeorang . tapi . ape boleh buat kan ? tiap-2 malam aku doakan , aku lupakan dyeorang semua . tapi kenapa Allah tak tunaikan ? mak aku kata , susah nak lupakan orang yang paling kita sayang , even dia buat taik dengan kita dik .  k . memang betul apa yang mak aku cakap . tapi , macam bijud tuh .. memang den dah totally lupakan dia . bagi aku , dia dah MATI ! . hahaha . . bagus kan ? k memang bagus ..


aku tak tahu la kenapa dengan aku sekarang . rase macam nak bunuh diri .. then , nak suruh korang korang korang yang baik hati nie , campak kat tengah laut , bagi jerung makan . uwmm ... frust menonggeng nie sial ! .


#gambar kat atas tuh , saje buat gimik . muahaha . .


aku tak sempurna macam korang . 


kbbye ! loveyou ! 
<3