Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

phewww =.=

Hye , Assalamualaikum !

pheww . bak kata danial ," pehal pulak nie mengeluh-2 nie " . .hahaha . . lantak ahh , yang penting , aku taknak cite pasal dia pun . hahaha . . chillax k danial .

uke . aku rasa cam , hari nie hari paling bahagia untuk aku . kthanks sape-2 yang dah bahagia kan hidup aku .. sayang korang .. nahh , :* flying kiss . bhahaha . DIA cakap iLoveyou wey kat aku tadi . bapak argh . . dah habis bace text DIA tuh kan , secara tetiba aku melompat tak tentu pasal . hahaha . . last-2 , ayah aku kata " anak beruk dah mai dah " hahaha . . kurang ajar wey . aku stop text dengan DIA pukul berapa tah . coz fhone aku kacau stim argh ! time time tengah bahagia ni lah dia cakap " battery low " perghh .. apa la kegampang nya kamu nie . hahaha . . #tetibo . btw , aku memang happy ar do DIA cakap camtuh . bhahaha . series . aku tak penah lagi melompat lompat macam tadi . kalau korang tengok , memang macam orang hilang akal dah . hahaha  . #kmenipu .

hahaha . .apa apa pun , seriesly aku cakap , aku taknak kehilangan DIA . . ksedih ! . tapi.. DIA bf orang wey . . aku tak tahu kenapa kali ni aku tersangkut dengan bf orang .. aku tahu tuh salah .. tapi ? uwm . kalau DIA nak stay dengan gf DIA , aku tak kesah wey . aku dapat kawan , dapat kenal nan DIA dah cukup bagus arr .k . kau jangan tinggalkan aku eh ? aku sayang kau ketat-2 wey . kau dah curi hati aku , kau jangan sesuka hati pulak campak hati aku bila-2 masa je kau nak campak . .tapi .. aku tak yakin kau berani buat semua tuh uke . phewww :) .

ayat bajet do . now aku layan lagu europe skies je do . best wey lagu tuh . sumpah do . . hahaha . . then , aku rasa nak cekik-2 je penyanyi dia ouh ... bengong . yela . . sape suruh dia nyanyi best-2 ? haiyaaa . . #kgilo .

dah la . entry nie banyak merapu je . kbye ! thanks kepada siapa-2 yang dah baca sampai habis k .
sayang kau wey . kau laa . . ala kau .. kau .. kau yang tengah baca nie . . hahaha . #merapu lagi .

kbye ! iLoveyou DIA . .
muahh :*