Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

JOM TAMBAH FOLLOWER

Hye .. Assalamualaikum !

pheww . . malam ni agak boring . then .. memandangkan line BB laju semacam je .. aku pun rajinkan la diri nak blogwalking kan .. then , aku pergi kat shoutbox .. aku tengok AMIERA ada usha-2 aku join satu segmen nie . . segmen tuh LULU CALDINA yang buat . uke-2 . . stop-2 . .


nak join ? KLIK SINI



oke . . kalau pasal follower nie la kan,sapa yang taknak follower ramai-2 kan ?saya join nie pun sebab ..line tengah laju gila-2  .hahaha . . so , nanti tak perlu la susah-2 nak tunggu lama-2 . . hehehe . .and , saya nak kan pembaca yang setia . . maksud saya , yang setia baca blog saya yang tak lah lawa sangat nieh . hehehe . .otak saya pun dah blank . tak tau dah nak tulis apa . hahaha . . that's all yang dapat saya pikir . =>

nie cara-2 nak join keyh :




  1. Ambik header kat atas, letak dalam entri beserta linkkan ke entri ini, dengan tajuk "JOM TAMBAH FOLLOWER"
  2. Dalam entri tu, nak tulis apa pun boleh, paling penting, ceritalah kenapa korang join segmen ni, kan
  3. Dah siap, hantar link entri tu kat ruangan komen dalam entri ni
  4. Tarikh tutup ahad ni 11 (11.12.11) menjelang tengah malam..

uke . ingat tau semua . . tarikh tutup dia 11.12.11 , ,
kbye ! harap kauorang semua join .