Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

gaDuh buaT kali Pertama .

Hye .. Assalamualaikum . 


pheww . korang sihat tak ? tak ? alala . sian kau . . ahhhh , lantak kau ahh kau sakit ke hape . hahaha . . #joke . aku boring gilo hari ni . DIA tak hantar mesej pun dekat aku . kngam . semalam gaduh dengan DIA .kbagus . aku bukan hape , maybe aku yang naik angin tak tentu pasal .. tapi , DIA macam tak percaya kat aku ahh . . tuh yang rasa cam .... entah ahh kan . tak dapat dinafikan do perasaan time tuh . our conversation yesterday :


DIA : sayang betul-2 ke nak kapel dengan ___
aku : yelahh . takkan main-2 pulak ==,
DIA : kenapa sayang nak kapel dengan ___ ?
aku : (aku bagi five reason)
DIA: owh . kalau i want 5 more reason bole sayang ?
aku : takbole . tak dapat pikir dah ha .
DIA : boleh la sayang .
aku : tak la .
DIA : maknenya tak sayang owg la tuh .
aku : asal cakap camtuh ? ni yang tak suka ni . dah la . kbye .
DIA : nape ni sayang ? merajuk ke .


dalam hati aku .. " ayah eh tuh . boleh lagi tanya camtuh "
then , aku off fhone . dalam pukul 2 kot , aku bukak balik . dia send :


DIA : k la sayang , kalau sayang nak tido , tido la n bla3 . .


lagi sekali dia anta ,


DIA : sayang , sayang jangan macam ni . k3 . sorry sangat-2 .. jangan camni .. orang sayang kat sayang sangat-2 .


alah , bla la wey . memang time tuh berapi la kan dengan kau . aku baru je elok nangis . kau buat aku nangis balik . . apa nak jadi dengan kau ni ? ish-3 . . teruk betul . hahaha . . aku tak tahu ar . kenapa aku angin sangat dengan DIA semalam . then , sedare aku , text aku , cakap wey , kau asal do ? tetiba je badmood dengan ___ . eh sial la . mana tak hangin , DIA boleh lagi cakap macam tuh . hurr . .


hari ni , fhone aku senyap je . kesian kau fhone . aku dah tak tahu nak mesej sapa .aku mesej ecah tadi , mintak number i/c dio . huwm .. boring tahap gaban ==' . .nak mesej DIA tak ? nak tak nak tak nak tak nak tak ? malam kang je ahhh . perut aku bebunyi-2 dari tadi . mati ahh . aku malas nak pegi dapur amik mkanan . booo =.= . .


dah ha . aku nak try mesej DIA lah . alia-2 . kobaa nak mesej malam .. tapi .. #aku tak boleh. aku rindu DIA . hahaha . . cakap tak serupa bikin la kau nie alia . k-3 . insyaAllah malam kang sey update lagi yo . kbye !


Flying kiss for you :* .  for you la , ha you-2 , you la . eyh , bukan you la .. DIA . . hahaha . . mesti korang perasan kan ? mesti kaorang senyum sorang-2 kan ? untungla . hahaha . .


untuk kauorang , aku bagi FLYING KICK je k . muahahaha .
kbyebye !