Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

12.12.2011

Hye . Assalamualaikum . .

pheww . . jeles nya aku tengok gambar-2 kat bawah nie . hahaha . . kjakun !.  boleh tak kalau aku nak kapel ? boleh tak ? hahaha . . emm . . boring jugak kan single ? haiyyo . takpe-3 . . masuk sekolah tahun depan aku usha adli . bhahahah .. *godik ehh kau . . tahun depan ? perlu ke tahun depan ? hahaha . . aku rase sekarang pun boleh . . mhahaha . . #bajet . .aku rindu adli dengan along . . diaorang la yang selalu buat aku tegelak dalam kelas . . tapi , bila cuti sekolah nie . . uwm .. aku ada masalah , aku takdapat nak share dekat diaorang . selalu nye , adli mesti tanya " kau kenape ? " herm . cuti nie , perap kan jela rasa sedih , marah semua tuh . . bf takdo . cano nak mengadu . . hahaha . .bukak sekola tahun depan aku dengan along kene fight ! . . miahahaha . . kami sedondon tau tahun depan ! aku dengan along pakai baju biru #pengawas la katekan . mesti adli jeles . hahahaha . . #bodoh je . tadi adli miscall . aku text dia just boleh cakap " oii " tapi die tak balas . ngajuk letteeww . . #menyampah ! . . muahahaha . .tadi aku try pakai baju pengawas . roman den pulak kan . tak ley bla !  bhahaha ..  ada dua pasang . satu tuh kain licin , then .. aku tengok lagi satu , cotton . OMG ! aku dah lame tak pakai cotton . rase macam urghhh . kain cotton tuh bapak besar . saiz 40 :( . pinggang sey kocik yoo . uwm . mak aku balik kang , kalau dia tahu saiz kain tuh besar nak mampos , konfem dia membebel dekat aku . . dongar yola kan . . hope tahun depan budak-2 form 1 baik-2 . . tak jahat . kalau diaorang jahat + degil + nakal . . memang hancur ar den . . hahaha . . hope jugak tahun depan aku boleh jalankan tugas aku dengan baik :) miahaha . . 

oke . cukup la kot sampai sini cite aku . hahaha . . kbye !
loveyou ! muahhh sikit :*

godik ahh duaorang ni . *jeles .




sweet nie . jeles . peluk-2 pulak . .
muahahah . .