Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

fucKer !

Assalamualaikum !

oke . arie niy memang mood aku !@#$ la kan . . then , entry niy kali niy memang aku bwad ntuk carut + hamun + maki kau ! . . so , korang-2 yang ta suke carut-2 niy , ta pyah bace ! . . 

kau anggap je gambar niy memori kite . .series aku cakap ,
aku da ta nark ade ppew lagi dengan kau . 

ngam ? aku kat uma nieh memang macam orang asing la kan , . ape aku buat semue salah . . semue ta bole buat . . nak buat ini salah , nak buat itu salah . . k , . . aku jadi macam niy , sebab kat uma nie ade betine yang memang macam lancauuu ! . .k . kau nark tunang besok ? k , bagos la tuh . .then , kau kate aku ta tolong kau buat ape-2 . . fuck kau la ! . aku da tolong kau , kau lagi cakap aku camtuh . . perghhh . . panas ! then , aku maen laptop , kau kate la , aku mengadap laptop jew n ta buad ape-2 . . fuck lagi sekali ! . mak panggiL aku , suruh aku bwad keje , aku bwad kan ? yg kau tuh , duduk dalam bilik , begayut nan mangkuk tingkat uhh , ta sedar ? cam pantat ! . .

abah : ape kau nie kak , berkire sangad keje. 
kau : yelah , akak letih laa . . yang die tu , duduk je .
abah : die da buwad keje da la .
kau : cube abah cakap sikit ape keje die .
abah : yela , patut eh , kau la kne lebih sikit . kau nark yg tunang .
kau : oke ! tengok la nnti die nark tunang , akak wat camner lak .

fucker siaL . . k , kau kate kau nark tengok kan nnti aku tunang , ! k . . aku tunang nnti , aku ta hamak pown kau ade . . aku ta hamak pown pertolongan kau tuh . ! lagipown , aku ta sempat tunang pown . aku mati cepat . . aku mati dulu ! . .so , ta payah kau susah payah nark tolong aku nanti . nanti time orang nark kapan an aku , nark mandi an mayat aku pown , kau ta payah la tolong , n ta perlu hadir . . kau buat la macam mane aku buat kat kau sekarang . kalau kau rase itu da memuaskan atie kau . . kau ingat k . . aku ingat ape yang kau cakap tuh . . series aku cakap , aku terase sangad-2 dengan ayat kau tuh . . sampai sekarang , aku ta becakap dengan kau kan ? sebab aku terase . . klau kau tnye aku pown , aku na ta na je jawab kan ? aku terase sangad ngn kau . . kau pikir diri kau jew . ego kau tinggi . . thanx wey , buad aku sebak time nark taip entry niy . . thanx jugak da buad aku rase yang aku niy orang asing dalam uma nieh . . mak nan abah backup kau . k , untungla kan . . aku ? sape nark backup ? ta dew . thats y , aku rase aku asing dalam uma nieh . .nanti aku mati , mesti kau happy babeng kan ? mesti kau dengan mangkuk tingkat tuh berpesta kan ? k , aku hargai pesta kau . . be happy la atas kematian aku nanti . . kau ta payah susah payah nark keluarkan air mate kau k . . kau simpan jew . . bile aku kat uma , memang terase asing . . thats y , setiap arie jumaat aku keluar , sebab nark happy kan diri dengan membe-2 . . sebab membe-2 aku jew yang paham . .kadang-2 , bie aku pown asing kan aku . . huwm . . k , stop . aku ta nak cite lebey . . kboi !

Aku Benci Kau SangatSangat !