Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

- tHe End -

Assalamualaikum !

oke . Syukur Alhamdulillah majlis pertunangan akak aku da berakhir dengan selamat dan lancar . . dan aku dengan selega-2nye bole tidow nyenyak-2 .bhahaha . . aku ta lepas kan peluang jugak make-up . . hahaha . . tapi , make-up-2 pown , ta lawa do . . comey jew . bhaha *perasan* . . tapi , sape yang sokong aku , angkat kening sikit . . toinktoink ^_^ ~ !

happy-2 . tapi letih bagai nark mampos . .hahaha .. btw , letih-2 tuh , aku tolak ketepi . yang penting majlis tuh jalan dengan lancar . . nark tengok tak pic tunang akak itew ? tapi itew share sikit je tau :) . nieh pown , iteww cilok pic kawan akak iteww . . hahaha . . *ayatgedikmintakpenamparsepakterajang*
tu dia , . . tunjuk-2 cincin pulokkk !
nieh dye dengan membe-2 die . . :)
oke . dari kiri , aku yang comey-2 , kakak aku , membe aku , siti :)
atototo . . tuh kakak aku dengan tunang dye . untungla kan .

hahaha . . tu diaa . . aku dengan twin aku :)
with beloved cousin :)

niy akak aku . lawa ? k , ta lawa . aku lagi comey . bhahaha . .






oke ! tuh jela yang mampu aku share . kboiii ! buat pengetahuan korang , semue pic , aku copy :)