Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

beZa .

hye .

Assalamualaikum .

ouh . uke .
tengok tajuk ,
beza ?
tahu tak apa maksud beza ?
different kan ? #gilo .
huwm . 

semalam ..
aku marah sangat-2 dengan ecah .
nak tahu sebab apa ?
tak perlu la kut .
tak elok .
yang penting aku marah dia sampai sekarang .
uwm .

malam semalam..
aku gaduh dengan bijud .
keluar kau aku .
memang selalu macam tuh .
dan memang selalu aku yang keluarkan .
keluarkan segala-2 nya .
buat apa nak tahan .
buat sakit hati je kan ?

aku text imran sekejap .
then , aku tak reply text dia .
sebab ? sebab aku malas .
text adik , mesej kejap .
then , terus ........
boooom ! .
pengsan buat kali ke ......
tak tahu . #takpernahnakamiktahu .

pukul 3 ..
aku sedar dari pengsan .
dan ayah aku kata ,
menangih tak tontu pasal kau ni.
ha ? aku menangis ?
bilo . takdo pun .
stress maybe .

pagi tadi..
aku text adik , mintak maaf semua .
then , layan CTWK . channel 616 .
huwm .

baru tadi..
aku tension buat kali ke seribu agak eh ,
sebab ? nak tau sebab ape ?
sebab . bijud dia guna fb hafizzudin nakal ,
post dekat wall fb mohamad hafizzudin cakap :

niy akak mohamad hafizzudin
mlm tdi die skit kpale...
pagi niy tibe2 pensan..
Nur Alia harap brsabar..

nama mohamad hafizzudin tuh ,
dia tag .
nama aku pun sama .
tapi , aku remove tag .
aku benci orang yang menipu .
aku comment , aku cakap ,
perlu ke cakap dekat fb .
hamek kau .
sumpah aku benci orang MENIPU ! .

kauorang mesti pelik kan ,
kenapa aku cakap dia menipu .
uke . now ..
aku cakap sebab .

sebab . 
hey . aku tak bodoh .
aku tahu beza kan ejaan akak dia dengan dia .
so , cara ejaan tuh , cara dia . bukan akak dia .
dan sekarang .
akak dia tgah online guna fb akak dia sendiri .
farah anum .
uke . kenapa akak dia tak hanta chat dekat aku ,
mengatakan bahawa ,
bijud adik dia , pengsan ?

atototo . benci do orang menipu .
kenapa kau nak menipu .
kau nak tarik perhatian aku ?
kau nak aku rasa simpati dekat aku ?
aduh .
tak payah la wey .
aku benci benci benci ! .
dah lama aku sabar dengan kau .

kau tahu sebab apa aku besabar ?
sebab aku nak pertahankan hubungan kita .
tapi kau ?
dan kali nie . aku rasa sabar aku dah hilang .
aku selalu pengsan sebab kau .

aku tahu , kau memang kuat menipu .
aku tahu segala-2gala nya .
kau kata , kau nak pergi UK .
tapi tak jadi .
alasan kau , sebab aku tak kasi pergi .

wey , jangan ingat aku bodoh .
kau kata , kau pergi hari khamis .
pastu , kau cancel pergi hari sabtu *kut 
jap-2 . tak kan flight kau boleh tunda-2 ?
parah la kau ni .

uwm . dah la . aku malas nak cite pasal kau .
kboi .