Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

tido =,= !

hye ! assalamualaikum semua ! . .


oke . . adoiyai . . da pukul 1.22 am . . tapi aku ta tido-2 lagi . .
besok na pekse lagi . . huwm . . watlek jew , . . hahaha . .

arie niy , ta msj nan bie pown . . ta rindu langsong nan die  . .
hahaha . . bia la deyh . . aku msj nan membe die . . membe die caring gilew dgn aku . .
hahah . . ta sngke . . then , kdit membe dye abes . . kdit aku pown da low . .
then , aziq msj . .msj-2 . . sampai pkul 11 lebey kot . . 

aku bwu jew na lelap mate , msj masok . . aku tngok , "you have a message from adq ipa 'halusz' "
hahaha . . aku bukak , then dye anta ,


akq ! da tdo ea ? jom msj ! boring ! ___ da tdo la ! da abes bce msj dye , mate aku terus segar . .
sampai la sekarang . . msj-2 . . ttibe terstop pulax , , tah mne pegi nye pulax adq aku tuh . .


then , aku send msj kat dye , aku kate ,

deq , kau da tdow kew ? ayoo,, len kali na tdow gtau !  dye cakap yew-2 jew tadi , dye ckp ,
adq slalu tdow kul 3..lex lha , bak kate akq , watlek je ! last-2 , hampeh ! . . kau tdow dlu . . 
saba jlah . .

exam ? urm . . memang ta ley bwad ! . . first time dow aku meniru . . ala , meniru kan amalan mulia . . bhahaha . . aku meniru satu paper jew . . paper BI 2 . . novel , bapak susa . . aku ase , A kott . . yla . . meniru , mne tak nye . . hahaha. . 


paper lain , aku tnye twin aku , fazlin . . aku dgn dye sekepale . . pper BI 1 , kiteorg bincang . . watlek jew . .hahaha . . aku ta tau la final niy aku ley score bpe A . .then , ta tau la menaik or ta . . harap-2 menaik . . menurun , mati aku . . .


urm . . na cite pew lagi ea ? aku da ta tau da ha . . baterry lappy pown tnggl 49% . .
untung la . . arie jumaat arie tuh , aku hang kan ? then , malam tuh . . aku gado nan bie aku .
bkn dgn bie jew , dgn kak nad skli . .


aku ta salahkan kak nad n aku tak salahkan bie jugak . . tapi , aku salahkan due-2 . .
hahaha . . da lah , malas na citew . . sakit atie jew . . yg penting , bie aku mmg gilew . .
dye suruh fitri dgn aiman alif msj aku , sbb na suruh dyeorg pujuk aku . .
ihh . . geram jerk . . da baek , dye wat hal balek . . elox-2 tga msj . . ttibe stop . .
aku send msj , aku ckp ,

pehal ta reply niy? sjeje kan crik gdo ?
sorry syg , bie ta perasan ade msj . . bie kat paroi niy,
ihh , da la ... tngox jla bola tuh...ta pyah msj...
ala, ta nark la . . nak msj ngn syang ...
ta pyah !
yla...kul 11 kang bie msj syg balek....
kchow !


hahaha . . then , aku msj ngn aiman alif . . hahaha . . pdm muko kau bie . .
kau ta nark lyan aku , bia membe kau lyn aku . . :P . .


k la , aku nark tido . . kang , abg aku balek , dye tngox aku ta tdow lagi ...
mati aku . . ! 


kchow ! byebye !