Awesome people ♥

Thanxx For Visit . . Sapesape Yang Visit , Follow La k !

I'm back :)

hye !

assalamualaikum ! . .

sorry guys lia da lme ta update blog . .
malas melande . . hahaha . .
oke , . . lia ta dew pew na citew niy . .

besok da na exam . . OMG ! . . final exam pulak tuh . .
my dad kate , ta dew peningkatan , turun kelas ,
no more fhone , no more lappy , no more hang out , no more "balik sekolah jalan kaki" !
adoiyai . . bole mati den ! . . sian bie aku nnty . . hahaha . .
isap an la , !

aku risau la . . aku rase cam aku ta ley na score jew science and math . .
ecah kate , science and math penting . . kalau failed , turun kelas..
adoiyai . . da la due-2 aku bengap . . !

apepontabole !  . . insyaAllah aku bole bwat . .
korang doa-2 kan la yewww . .

klah , sampai sinie jew la . .
aku suda malas nak edit pnjang-2 . .
hahaha . . 

kbye :)